۱۶ فروردین ۱۳۹۶، ۱۰:۱۸
کد خبر: 82482488
T T
۰ نفر

شناسايي بيش از 2 هزار واحد متخلف صنفي در مشهد

۱۶ فروردین ۱۳۹۶، ۱۰:۱۸
کد خبر: 82482488
شناسايي بيش از 2 هزار واحد متخلف صنفي در مشهد

مشهد- ايرنا- مدير بازرسي و نظارت اتاق اصناف خراسان رضوي گفت: با اجراي طرح تشديد نظارت نوروزي اتاق اصناف مشهد 2 هزار و 250 واحد صنفي متخلف در اين كلانشهر شناسايي و فرم گزارش تخلف براي آن ها صادر شد.

احسان اصولي روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: در اين ايام كه از نيمه اسفند پارسال تا 15 فروردين امسال اجرا شد 25 هزار و 380 مورد بازرسي از واحدهاي صنفي انجام شد.
وي تصريح كرد: تخلفات انجام شده به ارزش 17 ميليارد و 889 ميليون و 150 هزار و 500 ريال برآورد شده كه اقدامات قانوني مناسب براي برخورد با واحدهاي صنفي متخلف صورت گرفته است.
وي اظهار كرد: در زمان اجراي طرح تشديد نظارت اتاق اصناف مشهد 245 مورد گشت مشترك با سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزيرات، بهداشت و درمان و دامپزشكي انجام شده است.
اصولي يادآور شد: اتحاديه هاي شيريني سازان، آجيل و خشكبار، گوشت و مرغ، نانوايان، رستوران داران، مهمان پذيري ها، هتل و هتل آپارتمان داران، ميوه و تره بارفروشان در اين طرح همكاري لازم را براي انجام بازرسي هاي مختلف انجام دادند.
مدير بازرسي و نظارت اتاق اصناف خراسان رضوي با بيان اينكه در تعطيلات نوروزي به عرضه مرغ، ماهي، تخم مرغ، آجيل و خشكبار، نان و ميوه به صورت ويژه توجه شده، گفت: بازرسان در 2 نوبت كاري صبح و بعد از ظهر به صورت مستمر آماده خدمت رساني به زائران و مجاوران در شهر مشهد بوده اند.
وي اظهار كرد: در اين طرح بازرسان و كارشناسان اتحاديه ها با خودروهاي مخصوص و گشتهاي ويژه در شهر، بازرسي و نظارت را انجام مي دهند تا دسترسي به بازرسان براي مردم و واحدهاي صنفي به سهولت انجام شود.
مدير بازرسي و نظارت اتاق اصناف خراسان رضوي ادامه داد: براي رسيدگي به تخلفات، علاوه بر پنج پايگاه قبلي بازرسي و نظارت اصناف، يك پايگاه بازرسي جديد در محل ميدان استقلال مشهد به همت اتحاديه صنف فروشندگان مرغ و ماهي ايجاد شد.
هم اكنون 91 هزار واحد صنفي داراي پروانه در مشهد در قالب 105 اتحاديه فعاليت مي كنند.
خبرنگار: توحيد آرش نيا ** ‌ انتشار دهنده: علي اصغر ايزدي
7498/5132