۲۴ فروردین ۱۳۹۶، ۱۴:۵۲
کد خبر: 82491611
T T
۰ نفر
جايگزيني اقلام امدادي در انبارهاي هلال احمر خراسان رضوي

مشهد- ايرنا- خزانه دار جمعيت هلال احمر ايران گفت: جايگزيني اقلام امدادي در انبارهاي هلال احمر خراسان رضوي انجام شد.

مهدي عليپور روز پنجشنبه در حاشيه بازديد از مناطق زلزله زده خراسان رضوي طي گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين اقدام از سوي سازمان امداد و نجات كشور با اتخاذ تمهيدات لازم صورت گرفت.
وي اظهار كرد: روند عمليات امدادرساني و تامين اقلام امدادي از سوي هلال احمر خراسان رضوي به زلزله زدگان اين استان قابل تقدير و رضايت بخش است.
وي گفت: حضور نيروهاي داوطلب در انبارهاي امدادي و تلاش براي بسته بندي و ارائه كمك به زلزله زدگان استان و بسيج امدادگران داوطلب اعم از مرد و زن نشان از حس نوعدوستي و علاقه وافر آنان به خدمت رساني به همنوعان دارد.
عليپور با اشاره به توزيع 1500 بسته غذايي ويژه يك ماه در بين زلزله زدگان از سوي هلال احمر خراسان رضوي افزود: مرحله دوم توزيع اين بسته ها بين مردم زلزله زده نيز طي يك تا دو روز آينده آغاز مي شود.
وي اظهار كرد: براي تمام خانواده هاي مناطق زلزله زده شناسنامه امدادي صادر شده و اقلام و كمك هاي تحويل شده نيز در آن ثبت شده است.
وي گفت: فعاليت تيم حمايت رواني در كنار كمك هاي بهداشتي ويژه مادران و كودكان نيز از ديگر نقاط مثبت عملكرد جمعيت هلال احمر استان خراسان رضوي در اين زمينه بوده است.
عليپور افزود: در زمينه تامين چادر، پتو و اقلام 22 گانه كمبود و مشكلي در انبارهاي امدادي خراسان رضوي وجود نداشته و هر گونه كمبود در اين زمينه از استانهاي همجوار مطالبه و تامين شده است.
وي حضور نيروهاي امدادگر و نجاتگر را در صحنه مطلوب ارزيابي كرد و گفت: با توجه به وجود برخي نيازها به ويژه اقلام بهداشتي براي زلزله زدگان اختيار تامين اقلام مورد نياز به جمعيت هلال احمر استان داده شده است.
وي از حضور دبير كل جمعيت هلال احمر و رئيس سازمان امداد و نجات كشور در مشهد طي هفته آينده خبر داد و اظهار كرد: طي مراسمي از مديرعامل و نيروهاي جمعيت هلال احمر خراسان رضوي قدرداني خواهد شد.
7496 / 6053 خبرنگار: آرزو جاوداني ** انتشار دهنده: محمد حسين علي مقدم