اقتدار نظامي امروز ايران اسلامي نتيجه دورانديشي ابتداي انقلاب امام راحل است

اروميه- ايرنا- جانشين قرارگاه منطقه اي شمال غرب ارتش جمهوري اسلامي ايران گفت: اقتدار نظامي امروز ايران نتيجه دور انديشي ابتداي انقلاب امام راحل در دفاع از باقي ماندن ارتش در كشور است.

امير سرتيپ دوم علي حاجيلو در سخنراني پيش از خطبه هاي نمازجمعه اين هفته اروميه افزود: نظام هاي سلطه و استعمارگر قصد داشتند با تضعيف جايگاه ارتش، زمينه تضعيف و ضربه زدن به نظام نوپاي اسلامي را فراهم كنند كه دورانديشي امام راحل مانع اين كار شد.
وي اضافه كرد: حضرت امام (ره) با نامگذاري روز 29 فروردين زمينه ساز قدرت روزافزون ارتش جمهوري اسلامي شدند.
وي اظهار كرد: حضرت امام بر قلب و دل ارتشيان حكومت مي كرد و اين ارتباط و نفوذ امام در بدنه ارتش باعث شد كه در زمان دفاع مقدس ارتش و مردم يكي شوند و در مقابل شرق و غرب بايستند.
وي با اشاره به تقديم 14 هزار شهيد توسط قرارگاه شمال غرب ارتش ادامه داد: پنج هزار نفر شهيد پس از جنگ تحميلي در مبارزه با ضد انقلابيون تقديم نظام كرده ايم و در مبارزه با هر گروه منافقي جان خودمان را فدا مي‌كنيم تا كسي نتواند گوشه چشمي به كيان اسلامي داشته باشد.
وي افزود: دنيا بداند كه ارتش جمهوري اسلامي ايران با تكيه بر تجهيزات و دانش بومي تمامي تحركات دشمنان را زير نظر دارد تا هر گونه تحرك دشمن را سركوب كند و مشت محكمي بر دهان ياوه گويان باشد.
به گزارش ايرنا، نماز جمعه اين هفته در مصلاي امام خميني (ره) اروميه با حضور پرشور مردم شهيد پرور اروميه برگزار شد.
8135/2093** خبرنگار: شهين بيدادرس ** انتشاردهنده: صابر چهرقاني