۲۷ فروردین ۱۳۹۶، ۱۲:۲۰
کد خبر: 82494617
T T
۰ نفر

آتش سوزی هشت مغازه در كلانشهر رشت مهار شد

۲۷ فروردین ۱۳۹۶، ۱۲:۲۰
کد خبر: 82494617
آتش سوزی هشت مغازه در كلانشهر رشت مهار شد

رشت - ایرنا - آتش سوزی هشت باب مغازه صبح امروز (یكشنبه) در سه راه فلسطین كلانشهر رشت با تلاش نیرو های آتش نشانی مهار و از گسترش آن جلوگیری شد .

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری كلانشهر رشت گفت: با اعلام یك مورد حریق در صبح امروز (یكشنبه) به مركز ستاد فرماندهی 125 آتش نشانی رشت، بلافاصله نسبت به اعزام نیرو برای اطفاء حریق اقدام شد.
شهرام مومنی روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: 45 آتش نشان و افسر ارشد آتش نشانی به همراه 12 دستگاه خودروی اطفای حریق از 6 ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه واقع در خیابان شهداء سه راه فلسطین اعزام شدند.
وی با اشاره به حجم گسترده آتش اظهار كرد: آتش از سربندی چندین باب مغازه با ارتفاع زیاد مشاهده شد كه با توزیع سریع نیروها و خودروهای امدادی از چهار طرف از گسترش آتش جلوگیری و در نهایت آتش سوزی مهار و خاموش شد.
وی خاطر نشان كرد: در این حادثه به دلیل سقف های شیروانی چوبی و بهم پیوسته چندین باب مغازه فاقد دیوار آتش بر، دچار خسارت شدند.
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری كلانشهر رشت با بیان این كه این حادثه صدمات و تلفات جانی در بر نداشت، تصریح كرد: علت آتش سوزی نیز در دست بررسی است.
بر اساس آخرین آمار، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری كلانشهر رشت دارای 13 ایستگاه آتش نشانی و 327 نفر نیرو است .
خبرنگار شادی سدهی خورشیدی ** انتشاردهنده:نصراله ابراهیمی
7286/6070