۲۷ فروردین ۱۳۹۶، ۱۷:۰۰
کد خبر: 82495072
T T
۰ نفر
استاندار مازندران : حمايت از بخش خصوصي با قوت ادامه مي يابد

ساري - ايرنا - استاندار مازندران تامين و ارائه تسهيلات مورد نياز به سرمايه گذاران و حمايت از آنان را لازمه توليد و اشتغال براي مقاوم كردن اقتصاد دانست و تاكيد كرد : حمايت دولت از بخش سرمايه گذاران بخش خصوصي امسال هم با قوت ادامه مي يابد .

به گزارش خبرنگار ايرنا ، ربيع فلاح عصر يكشنبه در بازديد از چند طرح اشتغالزا در شهرك صنعتي بهشهر افزود : سرمايه گذاران براي سرمايه گذاري علاوه بر داشته هاي خود بايد از تسهيلات لازم برخوردار شوند و به نوعي امنيت در اين حوزه برايشان فراهم باشد و اين يك امر مهم و ضروري است.
وي اظهار داشت : در سال جديد ، در راستاي عمل به فرامين رهبري و در استمرار حركت رو به رشد حمايت از توليدكنندگان و سرمايه گذاران ، طرح رونق توليد و اشتغال و حمايت از سرمايه گذاران با قوت دنبال مي شود.
استاندار مازندران با بيان اينكه منويات رهبري در راستاي ايجاد اشتغال بايد جدي گرفته شود ، گفت : راهكار مناسب براي اين مهم ، تقويت و تحكيم فرصت هاي شغلي ايجاد شده و حمايت از سرمايه گذاران و ظرفيت هاي بخش خصوصي است.
فلاح با تاكيد بر ضرورت پيگيري مستمر براي رفع موانع توليد از سوي دستگاههاي متولي ، افزود : سال گذشته تاكيد بر ايجاد اشتغال و طرح هاي كوچك و زودبازده بود كه با قوت در مازندران دنبال و از همه فرصت ها، ظرفيت ها و امكانات استان براي پيگيري امور جاري و توسعه اي استان بهره گيري شد.
** ايجاد 52 هزار شغل در سال 95
استاندار مازندران گفت : سال گذشته بيش از 100 درصد تسهيلات بسته رونق توليد در مازندارن جذب و بالغ بر 52 هزار شغل در مازندران ايجاد شده است.
دولت تدبير و اميد بسته حمايتي حدود 63 هزار ميليارد ريالي رونق توليد را اوايل سال 95 مصوب كرد و سهم مازندران از اين بسته چهار هزار و 700 ميليارد ريال بود كه بيش از يكهزار واحد توليدي را از خطر ركود و ورشكستگي نجات داد.
استاندار مازندران با تاكيد بر در اولويت بودن طرح هاي بزرگ و مهمي كه نيازمند وام هاي ضروري هستند؛ گفت : طرح هاي خوبي در سال هاي اخير در استان مازندران اجرايي شد كه بايد با قوت ادامه يابند.
فرماندار بهشهر هم در اين بازديد گفت : طرح هاي مهم و خوبي در سال گذشته و سال جاري در شهرستان بهشهر با هدف ايجاد اشتغال و توليد به بهره برداري رسيده است كه در ادامه راه هم با حمايت از سرمايه گذاران بخش خصوصي، نهايت اهتمام خود را راستاي عملي نمودن سياست هاي اقتصاد مقاومتي خواهيم داشت.
سيد خالق سجادي با به عنوان نمونه به فعاليت شركت كربن كاسپين در شهرك صنعتي بهشهر به عنوان شركت محوري و مادر نام برد و افزود : چنين صنايعي در ايجاد اشتغال و توليد در منطقه بسيار موثر هستند كه اميدواريم با تزريق تسهيلات حدود 50 ميليارد ريالي در قالب طرح توسعه گامي براي رشد بيشتر اين واحد و واحدها مشابه برداشته شود.
وي با تاكيد بر ضرورت اميدآفريني در جامعه ، گفت : تلاش داريم تا با ايجاد اشتغال و فعال كردن واحدهاي توليدي ، روح اميد را در جامعه تقويت كرده و در مسير بهبود وضعيت كشور گام برداريم.
شهرستان 168 هزارنفري بهشهر در شرق مازندران واقع شده است.
خبرنگار : مريم نظري ** انتشار دهنده : حسن فلاحتي
7332/1654