۳۱ فروردین ۱۳۹۶، ۱۳:۴۲
کد خبر: 82499944
T T
۰ نفر
37 مقاله در كنفرانس ملی شبكه های توزیع برق به صورت پوستر ارائه شد

سمنان- ایرنا- در بیست و دومین كنفرانس ملی شبكه های توزیع نیروی برق در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 30 و 31 فروردین 96 تعداد 37 مقاله به صورت پوستر در قالب محورهای تخصصی این كنفرانس ارائه شد.

به گزارش ایرنا، مدیرعامل شركت توزیع برق استان سمنان در این باره گفت: در مجموع از بیش از یك هزار و 200 مقاله ارسالی به این كنفرانس داوران پس از پالایش مقالات با ارائه 37 مقاله به صورت پوستر موافقت كرد و این مقالات در دانشكده مهندسی برق، كامپیوتر و عمران دانشگاه سمنان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ارائه شد.
سیدمحمد موسوی زاده افزود: پوسترهای راه یافته به این كنفرانس ملی در محورهای مدیریت بحران و مدیریت نوین در شركت های توزیع، توانمندسازی نیروی انسانی در شركت های توزیع، تلفات در شبكه های توزیع، سلامت ، ایمنی و محیط زیست در شركت های توزیع نیروی برق، تولید پراكنده، انرژی های تجدید پذیر، فناوری اطلاعات و طراحی شبكه های توزیع، خدمات مشتركین، مدیریت مصرف بار و هدفمندی یارانه در صنعت برق، حفاظت ، اتوماسیون و تجهیزات در شبكه های توزیع و نقش شبكه ها و ریز شبكه های هوشمند در شبكه توزیع ارائه شده است.
بیش از 500 نفر از متخصصان و صاحب نظران در دو روز برگزاری كنفرانس ملی شبكه های توزیع نیروی برق در كارگاه ها، میزگردها و جلسات ارائه سخنرانی‌های شفاهی و پوستر از مباحث تخصصی این كنفرانس بهره مند شدند.
كنفرانس ملی شبكه های ملی توزیع نیروی برق كشور عصر پنجشنبه در تالار امیركبیر دانشگاه سمنان با تجلیل از فعالان و دست اندركاران و جمع بندی مباحث این كنفرانس به كار خود پایان می دهد.
7470/6103 خبرنگار: علیرضا عربی ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ كانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه كنید.