۳۱ فروردین ۱۳۹۶، ۱۹:۲۱
کد خبر: 82500277
T T
۰ نفر
وزیر بهداشت:كاهش پرداختی ازجیب مردم درحوزه سلامت دردولت تدبیروامید محقق شد

شیراز - ایرنا - وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشكی در سفر به شهرستان ممسنی فارس با بیان اینكه طرح تحول سلامت تاثیری ماندگار در عرصه سلامت بر جای گذاشته است بیان داشت:از جمله دستاوردهای اجرای این طرح كاهش پرداختی از جیب مردم بوده است كه در دولت تدبیر و امید محقق شده است .

به گزارش خبرنگار ایرنا، دكتر سید حسن قاضی زاده هاشمی پنجشنبه درجمع مردم و مسئولان این شهرستان با تقدیراز همه دست اندركارانی كه برای موفقیت این طرح تلاش كردند اجرای طرح تحول نظام سلامت در دوران فعالیت دولت تدبیر و امید را موجب روسپیدی وزارت بهداشت در پیشگاه مردم دانست.
وزیر بهداشت اضافه كرد:با اجرای بسته های خدمت در طرح تحول سلامت زیرساخت های حوزه سلامت در اغلب مناطق كشور توسعه یافت ، موضوع عدالت در سلامت تحقق یافت و مناطق محروم كه پیشتر از كمترین خدمات محروم بودند به پزشك و متخصص و زیر ساخت های سلامت دسترسی یافتند .
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی در ادامه سفر در جمع مردم شهرستان نورآباد ممسنی حضور یافت و دستاورد این سفر، بهره برداری از 22خدمت سلامت در این شهرستان بود.
وزیر بهداشت با بیان اینكه این 22 پروژه از مجموع 34 پروژه عمرانی در دست اجرای بخش سلامت در این شهرستان، به بهره برداری رسیده است، ابراز امیدواری كرد كه تا پایان دولت یازدهم، دیگر پروژه ها نیز وارد چرخه ارایه خدمت به مردم این شهرستان شود.
هاشمی با اشاره به تكمیل شدن بیمارستان این شهرستان گفت: امید است بتوانیم بیمارستان را به دستگاه ها و خدمات جدید تجهیز كنیم.
مسعود گودرزی، نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین با بیان اینكه امروز شاهد حركتی جدی در خدمت رسانی حوزه بهداشت و درمان این شهرستان هستیم، گفت: این یك اقدام اساسی و حركتی است كه در ذهن همه مردم می ماند.
وی بیان كرد: نگاه وزیر بهداشت در اجرای برنامه تحول در نظام سلامت، راهبردی بوده است.
گودرزی همچنین از مسئولان دانشگاه علوم پزشكی شیراز و تیم مدیریتی این دانشگاه برای پیگیری پیشبرد پروژه های سلامت در این شهرستان، قدردانی كرد.
دكتر هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی پنجشنبه با حضور در شهرستان رستم، از پروژه بیمارستان در حال ساخت این شهرستان، دیدن كرد.
پروژه های افتتاحی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج)، توسعه اتفاقات با هزار و 200 مترمربع زیربنا، افتتاح ICU با 6تخت، 220 مترمبع زیربنا، 170میلیون تومان اعتبار ساخت و 400میلیون تومان اعتبار تجهیزات، همچنین دستگاه DDR برای عكسبرداری دیجیتال بوده است.
شهرستان ممسنی به مركزیت نورآباد در فاصله 158كیلومتری غرب شیراز واقع شده است.
خبرنگار : نیكنام خشنودی ** انتشار :‌غلامرضا مالك زاده
6113 / 1876
۰ نفر