۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۳:۵۸
کد خبر: 82503143
T T
۰ نفر
تصادف در محور بوكان– شاهين دژ 2 كشته و پنج زخمي برجا گذاشت

مهاباد- ايرنا- مسئول روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري شهرستان بوكان گفت: حادثه رانندگي در محور بوكان – شاهين دژ امروز/يكشنبه/ جان يك مادر باردار و فرزند پا به ماهش را گرفت و موجب زخمي شدن پنج نفر ديگر شد.

ظاهر فيضه روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين سانحه امروز در مسير جاده بوكان به شاهين دژ و در نزديكي روستاي 'آداش آغل' در 15 كيلومتري اين محور و بر اثر برخورد خودروي سواري پرايد با وانت پيكان اتفاق افتاد.
وي ادامه داد: در اثر اين حادثه مادر باردار كه در داخل خودرو پرايد بود در دم جان خود را از دست داد و پنج نفر از سرنشينان هر 2 خودرو نيز مصدوم شدند.
فيضه با بيان اينكه حال يكي از مصدومان حادثه وخيم اعلام شده است، اظهار كرد: مصدومان به وسيله سه دستگاه آمبولانس 115 به بيمارستان شهيد قلي پور بوكان منتقل شده اند.
مسئول روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري شهرستان بوكان اضافه كرد: علت اصلي وقوع اين حادثه توسط پليس راه در دست بررسي است.
به گزارش ايرنا، اين محور به طول 35 كيلومتر به علت داشتن نقاط حادثه خيز سالانه ده ها نفر كشته مي دهد.
شهرستان بوكان با داشتن بيش از 150 كيلومتر راه برون شهري در محور مواصلاتي خود بدون پليس راه است و در تصادفات رانندگي نزديكترين پليس راه به محل وقوع تصادف اعزام مي شود.
مهمترين اخبار ايرناي كشور، آذربايجان غربي و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از كانال خبري تلگرام اين رسانه به آدرسirnamahabad@ دريافت كنيد.
7510/3093**خبرنگار: محمد اديب**انتشار دهنده: پيمان پاكزاد