۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۴:۴۵
کد خبر: 82504633
T T
۰ نفر

تمام قد برای معلم برپا.....!

۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۴:۴۵
کد خبر: 82504633
تمام قد برای معلم برپا.....!

رشت - ایرنا - تمام قد برای معلم برپا.....! شعار طرحی ملی با عنوان برپا است كه همزمان با سراسر كشور در گیلان اجرا می شود.

مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان گفت: دومین دوره طرح سراسری برپا به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان كشور به عنوان پرچمدار تكریم معلمان، در هفته معلم همزمان با سراسر كشور در این استان اجرا می شود.
مهیار فتحی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: ترویج سبك زندگی اسلامی، ادای حقوق و تكریم مقام و جایگاه معلم در بین دانش آموزان، ارتقاء مهارت در دانش آموزان دختر و فعال سازی گروه­های سرود دانش آموزی در دو سطح مدرسه ای و قرارگاهی در مقاطع دوره اول و دوره دوم متوسطه از اهداف اجرای این طرح است.
وی اظهار داشت: این طرح با تاكید بر كار گروهی و استفاده از ظرفیت سایر دانش آموزان در برگزاری مراسم روز معلم، استفاده از مهارت های هنری و دستی در تولید هدیه روز معلم، تشكیل گروه­های سرود دانش آموزی، تلاش برای آشنایی با حقوق معلم و شاگرد، فضاسازی كلاس ها و راهروهای مدرسه، تزیین میز معلم و استقبال صمیمانه از معلمان در هنگام ورود به كلاس اجرا می شود.
مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان تصریح كرد: برگزاری مسابقه ها در دو بخش مهارت افزایی و اجرای گروه های سرود دانش آموزی با موضوع روز معلم از ویژگی های این طرح است.
وی اضافه كرد: دانش آموزان انجمن های اسلامی می­توانند یرای شركت در مسابقه طرح سراسری برپا، آثار تولیدی خود شامل اینفوگرافیك، كلیپ، پوسترهای مفهومی و آثار ادبی (شعر، دلنوشته و خاطرات) با موضوعاتی متناسب با شان والای معلم و حقوق ویژه او تا تاریخ 25 اردیبهشت ماه جاری به دفاتر اتحادیه انجمن های اسلامی دانش­آموزان شهرستان­ها ارسال كنند.
بیش از 375 هزار دانش آموز در استان گیلان تحصیل می كنند.
12 اردیبهشت روز معلم است.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده: نصراله ابراهیمی
7286/6070