۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۶:۰۴
کد خبر: 82526604
T T
۰ نفر
امام جمعه سبزوار: دشمن مي خواهد پاي صندوق هاي راي خلوت باشد

سبزوار- ايرنا- امام جمعه سبزوار گفت: دشمن درصدد است پاي صندوق هاي راي خلوت باشد و بنابراين هر راي ايراني تيري به قلب دشمن است.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام غلامرضا مقيسه در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه سبزوار افزود: حضور در صحنه و مشاركت گسترده مردم در انتخابات دشمن را مايوس مي كند.
او ادامه داد: مردم بايد در انتخابات به نامزدهايي راي بدهند كه درد محرومان را چشيده اند و حافظ منافع پابرهنگان و محرومان در انديشه و رفتار باشند.
مقيسه گفت: مردم در انتخاب نامزد اصلح به معيارهايي از قبيل روحيه جهادي، اهل كار مداوم، نداشتن روحيه تجملي و اشرافي گري توجه كنند.
او افزود: برخي نامزدها با تطميع، وعده هاي كذب، پهن كردن سفره هاي رنگين و هزينه هاي ديگر در پي كسب آراي بيشتر هستند كه بايد در برابر خداوند، خون شهدا و مردم پاسخگو باشند.
امام جمعه سبزوار گفت: نامزدهاي شوراي شهر در مكان هاي مشخص شده به تبليغ بپردازند تا چهره شهر مخدوش نشود و به بيت المال آسيبي نرسد.
وي افزود: نامزدها در عرصه تبليغات حريم عرصه دفاعي و نظامي كشور را رعايت كنند چرا كه پيشرفت و قدرت نظامي جمهوري اسلامي با زحمات فراوان حاصل شده است.
مقيسه ادامه داد: سازش و مذاكرات هسته اي غرب به سبب قدرت نظامي و دفاعي جمهوري اسلامي بود و در صورتي كه قدرت نظامي نبود كشور جولانگاه دشمن و گروه هاي تكفيري مي شد.
امام جمعه سبزوار گفت: نامزدها توجه كنند از آزادي طوري سخن نگويند كه برخي آزادي به سبك غربي را پس از چهار دهه از انقلاب يك آرزو تلقي كنند.
حجت الاسلام مقيسه با اشاره به سند 2030 يونسكو گفت: در جمهوري اسلامي مجاز نيست اين سند را كه توطئه استكبار بود بي سروصدا امضا و محرمانه اجرا كنند.
وي ادامه داد: استكبار جهاني مدتهاست در پي نظام واحد جهاني است اما اين نظام واحد با روح فرهنگ اسلامي-ايراني مغايرت دارد.
امام جمعه سبزوار گفت: در اين سند آموزش دين در مدارس ممنوع است و براي نابودي بنيان خانواده مسائل جنسي را از دوران كودكي به دانش آموزان آموزش داده و همجنس بازي نيز رسمي مي شود.
او افزود: با واكنش مقام معظم رهبري به اين سند، موقعيت ولايت فقيه، مجتهد زاهد، شجاع و زمان شناس درك شد.
سبزوار در 230 كيلومتري غرب مشهد مقدس قرار دارد.
خبرنگار: حميددلاوري هروي ** انتشار دهنده: علي اصغر ايزدي
8145/7500/5132