۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۵:۲۳
کد خبر: 82529265
T T
۰ نفر
رئیس ستاد انتخاباتی در كرمان: قالیباف در صحنه انتخابات باقی می ماند

كرمان - ایرنا - رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در استان كرمان گفت: قالیباف مصمم است تا پایان انتخابات در صحنه بماند زیرا میزان رای قابل قبولی در كشور دارد.

به گزارش ایرنا حسین فتاحی روز یكشنبه در نشست خبری افزود: سیاست ستاد مركزی بر ماندگاری محمدباقر قالیباف تا پایان انتخابات است و اگر این انتخابات به دور دوم بكشد ما پشت عضوی از جمنا قرار می گیریم كه به دور دوم راه پیدا كند.
وی بیان كرد: قالیباف فرد توانمندی است و در هشت سال جنگ تحمیلی جسم خود را سپر بلای مردم كرد و در قرارگاه خاتم الانبیاء، شكل گیری نیروی هوایی سپاه و فرماندهی نیروی انتظامی خدمات زیادی ارائه كرده است.
رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان كرمان گفت: تیمی برای جمع آوری گره های استان كرمان در ستادهای قالیباف فعالیت می كند و بخشی از این گره ها به تهران ارسال شده است.
وی افزود: قالیباف تنها فرمانده ای است كه توانسته رضایتمندی نیروی انتظامی را فراهم كند و اگر وی شهردار تهران نبود مردم باید از تهران فرار می كردند لذا جمعیت 14 میلیونی تهران را نظم داد.
وی همچنین گفت: محمدباقر قالیباف نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ساعت 14 روز سه شنبه هفته جاری وارد شهر كرمان خواهد شد.
رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان كرمان اهم برنامه های این نامزد انتخابات ریاست جمهوری را حضور در گلزار شهدا، دیدار با خانواده مستضعفان و محرومان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و دیدار با مردم در مصلی امام علی (ع) كرمان ذكر كرد.
وی بیان كرد: تلاش ما بر سفر این نامزد انتخابات ریاست جمهوری به شهرستان های جنوبی استان بود اما تاكنون محقق نشده است.
فتاحی در بخش دیگری از سخنانش گفت: سند 2030 كه در كشور اجرا شده هشت اصل قانون اساسی را نادیده گرفته و دولت این سند را به مجلس شورای اسلامی نفرستاده و اجرایی كرده است.
وی بیان كرد: مردم ایران قبل از اسلام نیز فرهنگ غنی داشتند و پس از اسلام با زنده نگهداشتن احكام الهی زندگی كردند و برخی معاهده هایی را امضا می كنند كه دروغ، نفوذ و تهاجم فرهنگی در این اسناد مشاهده می شود.
رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان كرمان ادامه داد: امروز هیچ كشاورزی از وضع موجود راضی نیست و سم بی كیفیت و تقلبی برای پسته در 2 سال گذشته خسارت سنگینی به كشاورزی استان كرمان وارد كرده است.
وی گفت: وسایل مورد نیاز دامداران و كشاورزان گران شده لذا كشاورزان توان استفاده از آنها را ندارند و صادرات به درستی صورت نمی گیرد.
فتاحی افزود: كارگران معدن آزادشهر (استان گلستان) 800 هزار تومان حقوق می گیرند و پیش از حادثه به مشكلات آنها رسیدگی نشده بود.
به گفته وی امروز 6 میلیون بیكار در كشور داریم كه به معنای نابودی مردم به علت كم كاری برخی مدیران است.
رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان كرمان مدعی شد: بیش از 60 درصد مردم از دولت یازدهم ناراضی هستند و بسیاری از مردم مسئولان را دروغگو می پندارند.
وی با اشاره به وعده ایجاد پنج میلیون شغل در دولت مردم گفت: مجلس تصویب كرده كه سالی یك میلیون و 200 هزار شغل ایجاد شود بنابراین قانون مجلس باید اجرایی شود.
فتاحی با طرح این سئوال اگر یارانه بد بود چرا حذف نشده است؟ گفت: ارزش یارانه ای كه هفت سال پیش به مردم پرداخت شده پایین آمده است و باید یارانه بیشتری به مردم پرداخت شود.
وی با بیان اینكه قالیباف جلوی فساد سازمان یافته را خواهد گرفت افزود: دروغ و تقلب از شان ملت ایران به دور است.
وی گفت: در تمامی شهرستان های استان كرمان ستادهای انتخاباتی محمدباقر قالیباف فعال است و نمایندگان این نامزد پای تمامی صندوق های رای حضور دارند.
فتاحی به هواداران نیز توصیه كرد به هیچ عنوان بداخلاقی سیاسی نكرده و تبلیغات دیگر نامزدها را مخدوش نكنند.
وی گفت: در سیرجان چند مورد بنرهای ما را از بین بردند لذا چند شكایت به دستگاه های امنیتی و قضایی ارسال كردیم.
وی افزود: امروز جامعه رسانه ای رسالت سنگینی دارد و برخی از رسانه به عنوان وسیله ای برای رسیدن به هدف خود به كار می گیرند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان 29 اردیبهشت برگزار می شود.
آقایان حسن روحانی، سید ابراهیم رئیسی، اسحاق جهانگیری، سید مصطفی میرسلیم، محمدباقر قالیباف و سید مصطفی هاشمی طبا 6 نامزد این دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7420/3028