۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۰۸
کد خبر: 82535664
T T
۰ نفر
امام جمعه گناباد: انتخابات، لشكركشي نرم براي اثبات اقتدار ايران است

مشهد- ايرنا- امام جمعه گناباد گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات به مثابه لشكركشي نرم براي اثبات اقتدار جمهوري اسلامي ايران است.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام حسن صادقي نسب روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران در مسجد جامع شهر گناباد افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات نمادي از نظام مردم سالاري ديني و پشتوانه اي براي نظام و تضمين آينده ملت است.
وي با اشاره به تاكيدات رهبر معظم انقلاب بر حضور گسترده مردم در انتخابات و شركت در انتخابات در ساعات اوليه راي گيري، اظهار كرد: مردم ايران در عرصه هاي مختلف با حضور خود قدرت و عظمت ايران را به دنيا نشان داده اند و اين بار نيز بايد به همين شكل در عرصه حاضر شوند.
وي گفت: مردم گناباد نيز در همه دوره هاي برگزاري انتخابات مشاركت بيش از 90 درصدي داشته اند و در اين دوره انتظار مي رود شاهد مشاركت 99 درصدي مردم باشيم تا بار ديگر افتخاري براي اين شهر در تاريخ رقم بخورد.
دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و پنجمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا همزمان با سراسر كشور در 91 شعبه اخذ راي ثابت و سيار گناباد در حال برگزاري است.
دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و پنجمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا روز جمعه در چهار هزار و 573 شعبه اخذ راي شهرها و روستاهاي استان خراسان رضوي آغاز شد.
سه هزار و 898 شعبه ثابت و 675 شعبه سيار در اين استان فعال است كه داراي 9 هزار و 459 صندوق اخذ راي مي باشد.
مجموع افراد واجد شرايط شركت در انتخابات اين دوره از انتخابات در استان خراسان رضوي چهار ميليون و 314 هزار نفر است.
7496 / 6053 خبرنگار: آرزو جاوداني ** انتشار دهنده: محمد حسين علي مقدم