۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۸:۲۲
کد خبر: 82537055
T T
۰ نفر
امام جمعه چابهار: انتخابات مظهر عزت انقلاب اسلامي ايران است

چابهار- ايرنا- امام جمعه چابهار در جنوب سيستان وبلوچستان با بيان اينكه انتخابات مظهر عزت انقلاب اسلامي ايران است، گفت: همه اقشار مردم و مسئولان بايد در انتخابات با قصد قربت شركت و فرد اصلح را براي رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي انتخاب كنند.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام سيدمحمد موسوي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه چابهار اظهار داشت: فرصت انتخابات و راي دادن در خيلي از كشورهاي جهان مرسوم نيست.
امام جمعه چابهار بيان كرد: انتخابات كه از بركات انقلاب اسلامي نصيب ملت ما شده مايه عزت ايران و ايراني است و بايد شكر اين نعمت را بجا آوريم.
حجت الاسلام موسوي ادامه داد: پيروز اصلي اين انتخابات به فرمايش مقام معظم رهبري ملت ايران است.
خطيب جمعه چابهار با بيان اينكه هيچ شخص و مسئولي حق ندارد از كانديداي خاصي حمايت كند، افزود: درصورت مشاهده هرگونه تخلف بايد برخوردهاي لازم از سوي مراجع ذيصلاح انجام شود.
وي تنها راه حل برطرف كردن تحريم دشمنان را نگاه به توان داخلي كشور و اشتغال و توليد عنوان كرد و افزود: رئيس جمهور منتخب بايد اين مورد را مدنظر داشته باشد.
وي با اشاره به انتخابات شوراهاي اسلامي گفت: از منتخبان شوراها انتظار داريم بيش از پيش به فكر مردم و توسعه و پيشرفت شهرستان باشند و از مسايل حاشيه اي پرهيز كنند تا امور شهر بهتر ساماندهي شود.
3043**6081 خبرنگار: رستم كريمي نژاد ** انتشار دهنده: حيدر سراياني