۲۲ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۲۱
کد خبر: 82562660
T T
۰ نفر
رقابت چین و سوریه برای باقی ماندن در گردونه رقابت های جام جهانی فوتبال

تهران - ایرنا - تیم ملی فوتبال چین تلاش می كند با برتری مقابل سوریه در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه مقابل تیم سوریه، امید صعود خود را به این تورنمنت زنده نگه دارد.

به گزارش روز دوشنبه تارنمای رسمی كنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم ملی فوتبال سوریه فردا - سه شنبه - در ورزشگاه هنگ جبات مالزی میزبان تیم ملی چین است. آخرین مرحله از رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 در منطقه ‌آسیا در دو گروه پیگیری می شود. در گروه اول تیم ملی ایران با كره جنوبی، ازبكستان، سوریه، چین و قطر هم گروه است.
چین در حال حاضر در جایگاه پنجم گروه است و در دیدار فردا «می فانگ» و «یین هونگ بو» را به علت محرومیت در اختیار ندارد. تیم چین مشتاق جبران باخت ماه اكتبر در دیدار رفت دو تیم است.
شاگردان مارچلو لیپی با پیروزی هشت بر یك برابر فیلیپین خود را آماده كرده اند و در صورت شكست سوریه با این تیم هم امتیاز می شوند.
تیم سوریه نیز در بازی های تداركاتی مقابل عمان و ژاپن به دو تساوی یك بر یك دست یافت. در صورتی كه تیم ایران مقابل ازبكستان به برتری برسد، سوریه با برتری برابر چین می تواند به جایگاه سوم گروه نزدیك شود. تیم های سوم دو گروه به مرحله پلی آف می روند.
با این حال، سوریه احتمالا عمر خربین مهاجم اصلی تیم را در اختیار نخواهد داشت. این بازیكن در بازی دوستانه مقابل ژاپن نیز غایب بود.
ورزشی**1584
مترجم:مولوی انتشاردهنده:علی خورسندی