۲۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۴۶
کد خبر: 82563920
T T
۰ نفر
راهپيمايي روز قدس صحنه محكوميت جنايات دشمنان اسلام است

گناباد-ايرنا- فرماندار بجستان گفت: مردم هميشه در صحنه ايران با همدلي و اتحاد و حضور گسترده در راهپيمايي روز جهاني قدس اين آيين حماسي را به صحنه گسترده محكوميت جنايتهاي دشمنان اسلام و ايادي سرسپرده آنان تبديل مي كنند.

به گزارش ايرنا حسين ابراهيمي كردياني روز سه شنبه در نشست هماهنگي راهپيمايي روز جهاني قدس در بجستان افزود: مردم به دنبال تحركات اخير گروهك تروريستي داعش در ايران با حضور گسترده در اين آيين صلابت خود را در مقابله با استكبار و رژيم اشغالگر قدس به اثبات مي رسانند و حمايت خود را از ملت مظلوم فلسطين اعلام مي دارند.
وي اظهار كرد:فرياد دفاع از مسلمانان فلسطيني و آزادي بيت المقدس تنها منحصر به ايران تنها نيست بلكه به شعار همه آزادي خواهان و مسلمانان كشورهاي اسلامي و ساير نقاط جهان تبديل شده است.
وي ادامه داد: همه آزادي خواهان و بيداردلان دنيا، هم صدا با ملت انقلابي ايران اسلامي در روز جهاني قدس با حضور در صحنه؛ تنفر و برائت خود را از استكبار جهاني و رژيم اشغالگر قدس نشان مي دهند.
وي با تاكيد بر اينكه همگان موظف به انتقال روز قدس به عنوان ميراث ماندگار امام خميني (ره) به نسل هاي آينده هستند، گفت: امروز جهانيان به نقش تاثير گذار ايران در سطح منطقه پي برده و كشور ما با وجود شرارتها، هجمه ها و تحريم هاي دشمنان در حدود 40 سال بعد انقلاب مانند خورشيد درخشاني در جهان مي درخشد.
راهپيمايي روز جهاني قدس هم زمان با ساير نقاط كشور و استان خراسان رضوي حدفاصل چهارراه انقلاب تا مصلي نماز جمعه بجستان برگزار مي شود.
شهرستان بجستان در فاصله 278 كيلومتري مشهد و جنوب استان خراسان رضوي واقع است.
2095/6012 خبرنگار: عليرضا حسن زاده ** انتشار دهنده: علي حيدر شاه حسيني