۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۱۱
کد خبر: 82572369
T T
۰ نفر
نتایج گزینش قبول‌شدگان آزمون استخدام پیمانی سال 95 آموزش و پرورش اعلام شد

تهران- ایرنا- وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه ای نتایج بررسی صلاحیت های عمومی (گزینش) و فرایند جذب پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام پیمانی سال 1395 آموزش و پرورش را اعلام كرد.

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا، در اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش كه روز چهارشنبه انتشار یافت از داوطلبانی كه به عنوان معرفی شده یك برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در سومین آزمون متمركز دستگاه‌های اجرایی كشور آبان ‌ماه 1395 قرار گرفته اند اما صلاحیت عمومی آنها از طرف هسته های گزینش آموزش و پرورش تایید نشده است، خواسته شده تا حداكثر تا یك ماه بعد از تاریخ انتشار اسامی در این اطلاعیه (31خرداد تا 31 تیرماه) برای تكمیل فرم درخواست تجدید نظر، به هسته گزینش آموزش و پرورش استان محل پذیرش خود مراجعه كنند.
برمبنای ضوابط و مقررات مربوط ، دریافت و رسیدگی به اعتراض داوطلبان پس از اتمام اعلام شده، به هیچ عنوان امكان‌پذیر نخواهد بود.
مراجعه نكردن پذیرفته شدگان در مهلت مقرر برای پیگیری امور مربوط به انجام آزمایشات پزشكی و ثبت نام و شركت در دوره ‌یك‌ساله مهارت آموزی دانشگاه‌های وابسته به آموزش وپرورش، به منزله انصراف از استخدام در آموزش و پرورش تلقی شده و مسئولیت آن، صرفاً به عهده پذیرفته شده خواهد بود.
پذیرفته شدگان برای دسترسی به جدول زمان‌بندی ثبت نام و فرایند شركت در دوره یك‌ساله مهارت آموزی و جذب و اشتغال در مناطق آموزشی می توانند به پایگاه‌های اطلاع رسانی دانشگاه فرهنگیان www.cfu.ac.ir و تربیت دبیر شهید رجایی www.srttu.edu مراجعه كنند.
طبق جدول زمان بندی شده در اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش، ثبت نام پذیرفته شدگان در دوره مهارت آموزی یك‌ساله در دانشگاه فرهنگیان در تاریخ 14 تا 16 تیرماه و در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی 17 تا 22 تیرماه امسال انجام خواهد پذیرفت.
تأییدشدگان نهایی این آزمون استخدامی مكلفند برای تكمیل پرونده استخدامی سه مرحله شامل انجام آزمایشات پاراكلینیكی و تكمیل پرونده استخدامی، دوره یكساله مهارت آموزی و نحوه جذب و بكارگیری در وزارت آموزش و پرورش را در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیرشهید رجایی طبق جدول زمان بندی شده طی كنند.
آزمون استخدامی 10 هزار آموزگار برای آموزش و پرورش در قالب سومین آزمون استخدامی متمركز دستگاه های اجرایی، آبان ماه سال 95 از سوی سازمان سنجش كشور برگزار شد و پذیرفته شدگان پس از طی مراحل استخدامی، موفقیت در دوره آموزش یك‌ساله و آزمون جامع، از تاریخ یكم مهرماه 97 مجوز تمدید استخدام پیمانی دریافت خواهند كرد.
فراهنگ** 1417**1055** دریافت كننده: سید مهدی حسینی**انتشار: زینب كارگر
۰ نفر