راهپيمايي روز قدس نقطه وحدت و همبستگي مسلمانان در حمايت از فلسطين است

سمنان- ايرنا- مديركل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: راهپيمايي روز قدس نقطه همبستگي و وحدت مسلمانان در دفاع از مظلوميت ملت فلسطين و حمايت از مقاومت است.

فرزاد فتاحي روز پنجشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: قدس شريف و فلسطين به عنوان مهم‌ترين دغدغه جهان اسلام، همچنان نماد همبستگي و نقطه وحدت امت اسلامي در ‏رويارويي با رژيم اشغالگر قدس و جلوه‌اي از مقاومت مسلمانان و مستضعفان جهان با استكبار جهاني است.
وي با اشاره به اينكه جامعه ورزش و جوانان استان همانند ساير اقشار جامعه با حضور پرشور در راهپيمايي روز قدس با ارزش هاي انقلاب اسلامي تجديد ميثاق مي كنند، بيان كرد: روز قدس،‌ نشانه‌اي از تدبير بنيان‌گذار نظام مقدس جمهوري اسلامي بود كه زمينه اتحاد، همدلي و همراهي مسلمانان و تمام انسان‌هاي آزاده جهان را فراهم كرد.
وي اضافه كرد: حضور گسترده و حركت عظيم مردمي در راهپيمايي روز قدس نيز نشان از عزم و اراده جهان اسلام و آزاديخواهان عالم براي آزادي قدس شريف و برائت جامعه جهاني از جنايات جنگي رژيم صهيونيستي در غزه و سرزمين‌هاي اشغالي فلسطين است.
فتاحي خاطرنشان كرد: جامعه ورزش و جوانان استان سمنان بار ديگر با محكوم كردن جنايات وحشيانه رژيم غاصب صهيونيستي همانند ساير اقشار جامع در راهپيمايي روز قدس شركت مي كند.
وي ادامه داد: حضور پرشور در اين مراسم جهاني، لرزه بر اندام رژيم غاصب صهيونيستي مي اندازد و موجب دلگرمي و قوت قلب مبارزان فلسطيني مي شود.
فتاحي افزود: روز قدس ميراث گران‌بهاي معمار فقيد نظام مقدس جمهوري اسلامي و نشاني از عمق دورانديشي و هوشمندي امام خميني (ره) است كه بيانگر اعتقاد و پايبندي‌اش به انديشه وحدت و انسجام اسلامي مقابل زورگويان عرصه جهاني است .
مديركل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: راهپيمايي در اين روز تاريخي نشان دهنده تجديد بيعت آحاد جامعه با رهنمودهاي رهبر فرزانه انقلاب و نفرت آنها از جنايات صهيونيست ها است.
راهپيمايي روز قدس همزمان در 900 شهر ايران اسلامي و 80 كشور دنيا، از ساعت 11 صبح روز جمعه دوم تير 96 در 65 نقطه از استان سمنان برگزار مي شود.
امام خميني (ره) در سال 1358 آخرين جمعه ماه مبارك رمضان را به عنوان روز قدس برگزيدند تا مسلمانان جهان، همبستگي خود براي دفاع از ملت مظلوم فلسطين و حقوق قانوني آن ها را به صورت راهپيمايي به نمايش بگذارند.
در استان سمنان 32 هزار ورزشكار سازماندهي شده فعاليت دارند كه 400 نفر از آن ها داراي عنوان هاي قهرماني هستند.
7339/6103 خبرنگار: محمدرضا يوسف نژاد ** انتشار دهنده : مصطفي دهقان
براي آگاهي از تازه‌ترين اخبار و رويدادها در استان سمنان به نشاني IRNASEMNAN@ كانال اخبار ايرنا سمنان مراجعه كنيد.