آغاز راهپیمایی / فریاد مرگ بر اسرائیل در آسمان زنجان طنین انداز شد

زنجان - ایرنا - همزمان با آغاز حركت راهپیمایی روز قدس ، فریاد مرگ بر اسرائیل زنجانیان در اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی در آسمان شهر طنین انداز شد.

به گزارش ایرنا ، قشرهای مختلف مردم زنجان در آخرین جمعه ماه مبارك رمضان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر همبستگی خود را در حمایت از فلسطین و مبارزه با استكبار و صهیونیسم اعلام كردند.
شهروندان زنجانی از ساعات اولیه صبح در میدان قائم زنجان برای حضور در راهپیمایی روز قدس سختی گرما و روزه داری را برای انجام رسالت خود در دفاع از مظلومان به جان خریدند.
راهپیمایان روز قدس در زنجان با فریاد های الله اكبر ، مرگ بر آمریكا و مرگ بر اسرائیل حركت خود به سمت مصلای نماز جمعه را آغاز كرد.
به گزارش ایرنا، بر اساس اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان راهپیمایی روز جهانی قدس در زنجان ساعت 10:30، از میدان قائم(عج) به سمت مصلای خاتم الانبیاء (ص) شروع و حجت الاسلام علی شیرازی، نماینده ولی فقیه در سپاه قدس
برای راهپیمایان سخنرانی خواهد كرد.
گزارش خبرنگاران ایرنا از شهرستانهای استان زنجان حاكی است مردم همیشه در صحنه ، مومن و زوزه دار ابهر ، خرمدره ، خدابنده ، سلطانیه ، طارم ، ایجرود و ماهنشان و بخشها و روستاهای این استان همزمان با مردم سراسر كشور با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت خود را از مردم ستمدیده فلسطین و خشم و انزجارشان را نسبت به اسراییل غاصب اعلام كردند.
به گزارش ایرنا ، امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارك رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری كردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستكبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند كه دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
3001/8068
خبرنگار: مینا افشاری ** انتشار دهنده : اسماعیل جهانبخش