طنین فریاد مرگ بر آمریكا و مرگ بر اسراییل در استان یزد

یزد - ایرنا - آیین باشكوه راهپیمایی روز جهانی قدس، همزمان با سراسر كشور با حضور گسترده آحاد مردم ولایتمدار استان یزد برگزار و فریاد مرگ بر آمریكا و مرگ بر اسراییل در فضای این استان طنین انداز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، مردم روزه دار یزد بار دیگر امروز در زیر تابش خورشید سوزان كویر با حضوری پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس با اهداف و آرمان های حضرت امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تجدید بیعت كردند.
مردم ولایی و انقلابی یزد با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر مشت محكمی بر دهان استكبار جهانی كوبیدند و همبستگی خود را با مردم ستمدیده فلسطین ابراز داشتند.
مراسم روز جهانی قدس در یزد با اجتماع باشكوه مردم همیشه در صحنه و قرائت زیارت آل یاسین و توسل به حضرت مهدی موعود (عج) از میدان شهید بهشتی (ره) آغاز و سپس سیل خروشان امت ولایی با عبور از خیابان امام خمینی (ره)، چهار راه شهدا و خیابان قیام در میعادگاه نماز جمعه (مسجد ملااسماعیل)
تجمع كردند.
مردم ولایتمدار یزد در طول مسیر راهپیمایی در حالی كه تمثال های مبارك حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری را حمل می كردند و بنر و پوسترهایی در حمایت از قدس و انتفاضه در دست داشتند توطئه های اسرائیل غاصب علیه مردم ستمدیده فلسطین را محكوم كردند .
'مرگ بر آمریكا ، مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر انگلیس ، مرگ بر آل سعود ، رژیم اشغالگر فلسطین - باید شود محو ز روی زمین ، سه حامیان اصلی تروریست - آمریكا و سعودی و صهیونیست، داعشی و تكفیری با كفر هم صدایند - این دشمنان اسلام مزدور آمریكایند، آل خلیفه دشمن مردم است - در خدمت سعودی ظالم است ' از جمله شعارهای راهپیمایان بود.
در پایان راهپیمایی باشكوه روز جهانی قدس یزد، قطعنامه سراسری در 9 بند قرائت كه مورد تائید مردم قرار گرفت.
در این قطعنامه، آزادی بیت المقدس، آرمان بلند انقلاب اسلامی و راهبرد حضرت امام (ره) بیان شده و بر بهره گیری از تمام ظرفیت مادی و معنوی جهان اسلام برای آزادی قدس شریف تاكید شده است.
همچنین تلاش های آل سعود و برخی كشورهای منطقه در راستای امنیت سازی برای صهیونیست از طریق حمایت از تروریسم و رواج خط سازش و عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس محكوم شده است.
در پایان این قطعنامه به تلاش صهیونیست ها برای استحاله فرهنگی و لزوم هوشیاری در قبال آن اشاره و از جبهه مقاومت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بخاطر نشان دادن اقتدار ایران اسلامی بعد از حادثه تروریستی 12 رمضان تهران قدردانی شده است.
نظیر این مراسم در 78 نقطه استان یزد با حضور مردم همیشه در صحنه این مناطق برگزار شد.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارك رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری كردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستكبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند كه دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
7536/ 6197 خبرنگار:كاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@