۲ تیر ۱۳۹۶، ۱۳:۵۵
کد خبر: 82574954
T T
۰ نفر
فرياد مرگ بر اسرائيل در شهرهاي شمال استان اصفهان طنين انداز شد

كاشان - ايرنا - مردم مومن و روزه دار شهرستان هاي آران و بيدگل، اردستان، كاشان و نطنز واقع در شمال استان اصفهان روز جمعه همگام با ملت شريف ايران اسلامي با حضور در راهپيمايي روز قدس فرياد مرگ بر اسرائيل سر دادند.

به گزارش ايرنا، راهپيمايي مردم ولايتمدار كاشان اعم از مرد و زن، پير و جوان، دانش آموز و دانشجو، طلبه و روحاني، كارگر و كشاورز، فرهنگيان و دانشگاهيان و ديگر قشرهاي مختلف مردم پس از اجتماع در مجموعه فرهنگي ورزشي شهداي بسيج و استماع سخنران مراسم، آغاز شد.
در اين راهپيمايي با وجود گرماي بيش از 40 درجه، مردم روزه دار با طي مسير خيابان آيت الله شهيد بهشتي، ميدان معلم و مصلي بقيه الاعظم (عج) با شعارهاي «الله اكبر»، «امروز روز جنبش و قيام است ، روز نجات قبله اسلام است» ، «مرگ بر اسرائيل» و «مرگ بر آمريكا» ، خشم و انزجار خود را نسبت به صهيونيست ها و حاميان جنايتكار آنان به نمايش گذاشتند.
راهپيمايان كه در بين آنان جانبازان و خانواده هاي معزز شهيدان نيز حضور داشتند، با تاكيد بر تداوم ارزش هاي انقلابي به ويژه حمايت از مردم مظلوم فلسطين، مبارزه با اسرائيل و استكبارستيزي، با آرمان هاي والاي امام راحل و نظام مقدس جمهوري اسلامي تجديد بيعت كردند.
همچنين در اين راهپيمايي مردم با سردادن شعارهاي «امروز روز مرگ بر استكبار است، پيروزي اسلام آشكار است»، «مجاهد خدايي، بجنگ تا رهايي» و «مرگ با آل سعود»، جنايت هاي آمريكا و هم پيمانانش در كشورهاي يمن، بحرين، فلسطين، سوريه، عراق و افغانستان را محكوم كردند.
به گزارش خبرنگاران ايرنا، مردم خداجو و روزه دار در شهرها و بخش هاي شهرستان هاي آران و بيدگل، اردستان و نطنز نيز با حضور با شكوه در راهپيمايي روز قدس، ضمن حمايت از قيام انتفاضه و مردم ستمديده فلسطين، نفرت خود را نسبت به رژيم پوشالي اسرائيل اعلام كردند.
پس از پيروزي انقلاب اسلامي و حمايت‌هاي همه ‌جانبه جمهوري اسلامي ايران از مردم فلسطين، آخرين جمعه ماه مبارك رمضان توسط حضرت امام خميني (ه) به عنوان «روز قدس» نامگذاري شد.
7408/6136 * خبرنگار: يوسف صائب * انتشار: محمد جهانگيريان

* آگاهي از آخرين اخبار شهرستان هاي شمال استان اصفهان در كانال تلگرام ايرنا كاشان:
* لينك هاي جستجو كانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ايميل: kashan@irna.ir