همبستگي اهالي ورزش فارس با مردم ستمديده سرزمين قدس

شيراز- ايرنا- جامعه ورزش و جوانان فارس با عزمي راسخ در راهپيمايي روز جهاني قدس حضور يافت و همبستگي خود را با مردم ستمديده سرزمين قدس كه ساليان زيادي است با بمب هاي استكبار به خاك و خون كشيده مي شوند، اعلام كردند.

به گزارش خبرنگار ايرنا ورزشكاران، هيات ها، سازمان هاي مردم نهاد باشگاه ها، پيشكسوتان و دست اندركاران ورزش و جوانان روز جمعه با حضور خود يك بار ديگر كشتار كودكان، زنان و مردان مظلوم فلسطين را محكوم كردند.
ورزشكاران با پوشيدن لباس ورزشي و انجام حركات نمايشي و شعارهايي كه سر مي دادند جلوه خاصي به راهپيمايي داده بودند .
مديركل ورزش و جوانان فارس در حاشيه برگزاري اين راهپيمايي به خبرنگار ايرنا گفت: جامعه ورزش و جوانان فارس هميشه در تمام صحنه ها حضور دارد و امروز هم نشان داد كه با آرمان هاي انقلاب اسلامي عهد و پيمان بسته و از كشتار مردم مسلمان فلسطين هم بيزار است.
حيدرعلي كامياب كلانتري افزود: استكبار جهاني بداند مردم فلسطين تنها نيستند و بهتراست هرچه زودتر دست از حمايت رژيم غير قانوني صهيونيستي بردارد تا كشتارها پايان يابد و مردم به خانه و كاشانه خود بازگردند .
اين مقام مسئول ادامه داد: ورزشكاران جوانمرد فارس هميشه در مسابقات جهاني كه مي توانست در سرنوشت دوران قهرمانيشان تاثيرگذار باشد از مقابله با ورزشكاران اسرائيلي خوداري كردند كه مي توان به مهدي نصيري در رشته كشتي ، وحيد كشتكار در رشته شنا و علي شاطري پوري در رشته رزمي اشاره كرد.
كامياب اظهار كرد: قهرمانان جوانمرد فارس در حالي كه مدال طلاي جهاني در چنگشان بود، مروت و مردانگي را با مدال هاي رنگارنگ عوض نكردند تا به دنيا نشان دهند كه مردم فلسطين را دوست مي دارند .
وي گفت: راهپيمايي مسلمانان جهان تا حذف كامل رژيم صهيونيستي ادامه دارد و اين امر بزودي محقق خواهد شد.
رئيس هيات ورزش نابينايان و كم بينايان فارس هم در اين راهپيمايي گفت: اتحاد امت مسلمان جهان موجب مي شود تا كشورهايي كه از رژيم صهيونيستي حمايت مي كنند به خود بيايند و دست از حمايت خود بردارند .
سيد محمدرضا هاشمي نژاد افزود : جامعه ورزش و جوانان فارس خواستار خروج بي قيد و شرط اشغالگران است تا ديگر شاهد كشتارهاي بي رحمانه نباشيم .
قهرمان دو و ميداني آسيا و ايران هم گفـت : وظيفه خود مي دانم كه همه ساله در اين روز بزرگ و جهاني شركت كنم و با اين روش حمايت خود را به مردم در بند سرزمين قدس اعلام كنم .
محمد جواد صيادي ادامه داد : تنها راه رهايي مردم فلسطين اتحاد تمام مسلمين جهان است و با همين وحدت مي توان شاهد سقوط رژيم صهيونيستي باشيم .
خبرنگار: حميدرضا خليقي ** انتشار دهنده: غلامرضا مالك زاده
7368 /1876