۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۳:۴۰
کد خبر: 82577494
T T
۰ نفر
خانه جوان در خدابنده تاسيس مي شود

زنجان - ايرنا - فرماندار شهرستان خدابنده از ابلاغ راه اندازي خانه جوان در اين شهرستان خبر داد و گفت: تاسيس و راه اندازي اين مركز طي سال جاري در اين شهرستان در دستور كار قرار گرفته است.

باب الله فتحي روز يكشنبه در جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان و غني سازي اوقات فراغت نوجوانان و جوانان شهرستان خدابنده به ضرورت جلب مشاركت جوانان در اداره امور تاكيد كرد و افزود: بدون شك حضور جوانان در عرصه هاي مختلف زمينه كسب توفيقات زيادي را در حوزه هاي مختلف فراهم مي كند.
وي ادامه داد: براي حل مشكلات حوزه جوانان، خود جوانان بهتر از همه مي توانند تصميم بگيرند و برنامه ريزي كنند.
فتحي به حل اصولي مشكلات حوزه جوانان اشاره و تصريح كرد: بايد به جاي انباشته و بزرگ كردن مشكلات و دشوار شدن حل آنها، مسائل و مشكلات كلاني همچون، مسكن، ازدواج و اشتغال جوانان را به مسائل ريزتري تقسيم كرده و مرحله به مرحله و يك به يك به رفع و رجوع آنها بپردازيم.
فتحي گفت: راه اندازي شعبه شهرستاني خانه جوان در خدابنده ابلاغ شده و در دستور كار قرار گرفته است.
به گزارش ايرنا، خانه جوان محلي براي فعاليت ها و تصميم گيري هاي جوانان است و هزينه هاي آن از محل اعتبارات وزارت ورزش و جوانان تأمين مي شود.
خانه جوان زمينه و محلي را براي سازمان هاي مردم نهاد فرتاهم مي كند تا اين تشكل ها بدون دغدغه در مكان مختص به خود به پي گيري هاي فعاليت هاي خود بپردازند.
گفتني است خانه جوان استان زنجان 26 ارديبهشت امسال با حضور وزير ورزش و جوانان افتتاح شد.
7312/6085
خبرنگار: حسن اكبري ** انتشار دهنده: رويا رفيعي