۱۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۶
کد خبر: 82587145
T T
۰ نفر
نخستین انتخابات الكترونیكی خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان آغاز شد

زاهدان - ایرنا - انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان برای نخستین بار به صورت الكترونیكی از ساعت 10 صبح امروز /چهارشنبه/ آغاز شد.

مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان به خبرنگار ایرنا گفت: این انتخابات كه برای نخستین بار به صورت الكترونیكی در حال برگزاری است تا ساعت 14 امروز ادامه دارد.
حسین مسگرانی افزود: اعضای خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان برای شركت در این انتخابات می توانند به سایت http://khanehmatbooat.ir/ مراجعه كنند.
وی اظهار داشت: از مجموع 93 عضو خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان كه در سامانه جامع رسانه ها و خانه های مطبوعات كشور نام نویسی كرده اند 25 نفر به عنوان داوطلب، نامزد انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات استان شدند.
وی ادامه داد: اعضای خانه مطبوعات استان می توانند از بین این تعداد هفت نفر را به عنوان عضو اصلی و 2 نفر را به عنوان بازرس انتخاب كنند.
به گزارش ایرنا خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان كه از قدیمی ترین خانه های مطبوعات كشور محسوب می شود در دهه هفتاد فعالیت رسمی خود را آغاز كرد و انتخابات آن تاكنون به صورت سنتی با تشكیل مجمع عمومی و رای گیری در محل انجام می شده است.
سیستان و بلوچستان با 19 شهرستان زاهدان، زابل، زهك، هامون، هیرمند، نیمروز، خاش، ایرانشهر، سراوان، نیكشهر، میرجاوه، قصرقند، فنوج، مهرستان، سیب و سوران، دلگان، سرباز، كنارك و چابهار و 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفر جمعیت پهناورترین استان كشور محسوب می شود كه با كشور افغانستان و پاكستان هم مرز است.
3042**6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی