۱۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۶:۵۳
کد خبر: 82587907
T T
۰ نفر
آسمان اصفهان، صاف تا قسمتي ابري همراه با وزش باد پيش بيني مي شود

اصفهان - ايرنا - رئيس اداره پيش‌ بيني هواشناسي استان اصفهان گفت: هواي اين استان در 2 روز آينده صاف تا قسمتي ابري و گاهي وزش باد پيش بيني مي شود.

حسن خدابخش روز چهارشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: بررسي نقشه هاي هواشناسي بيانگر تداوم شرايط به نسبت پايدار در استان اصفهان تا 2 روز آينده است.
وي افزود: بر اين اساس، آسمان در بيشتر نقاط استان اصفهان بصورت صاف و در بعداز ظهرها قسمتي ابري، گاهي همراه با وزش باد پيش بيني مي شود.
خدابخش با بيان اينكه دماي هوا در 24 ساعت آينده در بيشتر مناطق استان اصفهان يك تا 2 درجه سانتيگراد كاهش مي يابد، افزود: شرايط براي افزايش ابر در نيمه شمالي استان مهياست و در مناطق شرقي و شمال شرقي استان هم وزش باد به نسبت شديد و گرد و خاك پيش بيني مي شود.
وي گفت: دماي هواي اصفهان در گرمترين ساعات در روز گذشته به 37 درجه سانتيگراد و امروز (چهارشنبه) در خُنك ترين ساعات به 22 درجه سانتيگراد رسيد.
خدابخش از آران و بيدگل و كاشان با 42 درجه سانتيگراد بعنوان گرمترين و بويين و مياندشت با 10 درجه سانتيگراد بعنوان خُنك ترين نقطه استان اصفهان نامبرد.
رئيس اداره پيش بيني اداره كل هواشناسي استان براي هواي كلانشهر اصفهان در روز پنجشنبه ( فردا )، هواي صاف تا كمي ابري گاهي وزش باد و براي روز جمعه، صاف تا كمي ابري، گاهي وزش باد پيش بيني كرد.
ت 7150 / 2093 ** خبرنگار: علي نعماني ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر