۱۶ تیر ۱۳۹۶، ۱۵:۵۲
کد خبر: 82589762
T T
۰ نفر
ترويج بي حجابي از حربه هاي دشمنان براي اسلام زدايي است

اروميه- ايرنا- نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي گفت: رعايت نكردن عفاف و حجاب در جامعه اسلامي از حربه هاي مهم دشمنان در راستاي اسلام زدايي در جامعه است و ما بايد در مقابل اين سوگيري آنان با قوت و قدرت بايستيم.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام والمسلمين سيدمهدي قريشي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته اروميه افزود: استكبار جهاني در صدد است تا نام سلام فقط باقي بماند و هيچكس به دستورات و روش هاي ديني عمل نكند.
وي ادامه داد: تا زماني كه امر به معروف نباشد، فساد از بين نمي رود زيرا امر به معروف و نهي از منكر از عوامل اصلي از بين برنده فساد در جامعه است.
وي افزود: آمران به معروف و ناهيان از منكر بايد مورد حمايت قرار گيرند و تمام آحاد جامعه مكلف هستند تا اين اصل را در جامعه رواج دهند زيرا اين توصيه مهم دين مبين اسلام است.
نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي اظهار كرد: قوه قضائيه ضمن اينكه در جامعه نجات بخش، اميد بخش و آرامش بخش است بايد اين گزينه ها را در جامعه رواج دهد تا به كسي ظلم نشود.
حجت الاسلام والمسلمين قريشي بيان كرد: قوه قضائيه بايد به قوانين قضايي كشور عمل كند زيرا قضاوت عادلانه مورد تأكيد است و قاضي عادل كه با عدالت قضاوت مي كند نزد خداوند متعال مقام والايي دارد.
وي با اشاره به فرا رسيدن فصل گرما و لزوم صرفه جويي در اين فصل گفت: بايد در مصارف خود دقت كنيم و از نعمت ها بهره لازم را ببريم زيرا كساني كه اسراف مي كنند مثل كساني هستند كه با شيطان همراه شده اند؛ صرفه جويي در مصرف، توصيه انبيا و خداوند متعال است.
به گزارش ايرنا نماز جمعه اين هفته به امامت حجت الاسلام والمسلمين سيد مهدي قريشي و با حضور پر شور مردم در مصلي امام خميني(ره) اروميه برگزار شد.
8135/3072
** خبرنگار: شهين بيدادرس ** انتشار دهنده: عليرضا فولادي
۰ نفر