۱۶ تیر ۱۳۹۶، ۱۸:۰۲
کد خبر: 82589916
T T
۰ نفر
حریق در بیمارستان ولیعصر خرمشهر یك كشته بر جای گذاشت

خرمشهر - ایرنا - آتش سوزی در بیمارستان حضرت ولیعصر (عج ) شهر خرمشهر یك كشته بر جای گذاشت.

به گزارش ایرنا روز جمعه ساعت 14:20 دقیقه در اتاق ایزوله بخش داخلی بیمارستان ولیعصر (عج )خرمشهر آتش سوزی به وقوع پیوست و یك شهروند به نام علیرضا شیروانی به دلیل شدت سوختگی جان خود را از دست داد.
رئیس شبكه بهداشت و درمان خرمشهر با تایید این خبر گفت: در اتاق ایزوله هیچگونه اتصالی برق یا تاسیساتی وجود نداشته و مشاهدات آتش نشانی و نیروی انتظامی موید این قضیه می باشد.
فرشید بهشتی افزود:تمامی بیماران بستری در بخش داخلی بیمارستان ولیعصر در صحت و سلامت به سر می برند و در حال دریافت داروهای تجویزی از قبل هستند.
وی گفت:بیماران بخش داخلی كه به سایر بخش ها منتقل شده اند نیز، پس از نظافت فوری محیط و حصول اطمینان از ایمن بودن بخش به بخش داخلی بازگردانده شدند.
وی از شهروندان خواست، اخبار مربوط به بیمارستان را از پایگاه اطلاع رسانی بیمارستان ولیعصر (عج )پیگیری كنند.
به گفته رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهر، علت آتش سوزی براثر روشن كردن سیگار در اتاق ایزوله از سوی بیمار بوده و تخت بیمار آتش گرفته است.
بهمین زرین پور افزود: آتش سوزی ساعت 14:20دقیقه اتقاف افتاد و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند و سریعا آتش را خاموش كردند كه متاسفانه تنها بیمار در اتاق ایزوله در اثر آتش گرفتن دست و صورت فوت می كند.
وی ادامه داد: تحقیقات برای بررسی علت آتش سوزی ادامه دارد.
بیمارستان ولیعصر (عج) خرمشهر، بیمارستان آموزشی_درمانی و وابسته به دانشگاه علوم پزشكی آبادان با ۱۶۵ تخت فعال كه در سال 1381 مورد بهره برداری قرار گرفت.
این بیمارستان دارای بخش‌های اورژانس، آی سی یو، اطفال، نوزادان، داخلی، جراحی مردان، CCU ، جراحی زنان و زایمان ، زایشگاه ، اتاق عمل، تالاسمی، دیالیز ، سی تی اسكن و دیگر واحدهای پاراكلینیكی و درمانگاهی است.
7100/6125 خبرنگار:كمیله حجازی ** انتشار:سیدبهادرحسینی