۱۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۷
کد خبر: 82591802
T T
۰ نفر
رييس كل دادگستري مازندران : آزادسازي سواحل استان بدون ملاحظه و با جديت ادامه دارد

نوشهر – ايرنا - رئيس كل دادگستري مازندران گفت : تمامي مديران دستگاه هاي اجرايي بدون هرگونه ملاحظه و تباني و با جديت نسبت به آزادسازي سواحل استان اقدام نمايند و متخلفان را به مراجع قضايي معرفي كنند.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، حجت الاسلام والمسلمين محمدعلي تقوي فرد روز يكشنبه در آئين توديع و معارفه رييس دادگستري و دادستان عمومي شهرستان تنكابن كه در تالار اجتماعات امام خميني (ره) پارك مادر برگزار شد ، افزود : در سال هاي اخير اقدامات بسيار خوبي در زمينه آزادسازي سواحل استان و بويژه غرب مازندران صورت گرفته كه به عنوان نمونه مي توان به شهرستان نوشهر اشاره كرد كه تقريبا تمامي سواحل بدون آنكه كسي زنداني شود ، آزاد شد.
وي با بيان اينكه تخلف هاي عمومي با مدعي العموم قابل پيگيري است ، اظهار داشت : برخي تخلف ها همچون تخريب منابع طبيعي يا برخي بي اخلاقي ها كه جنبه عمومي دارد نياز به شاكي خصوصي ندارد و مي توان از طريق مدعي العموم به آن رسيدگي كرد .
تقوي فر خاطر نشان كرد : قضاوت امري الهي است و پذيرش چنين مسئوليتي در نظام مقدس جمهوري اسلامي بايد فرصتي براي بندگي خداوند باشد.
وي با تاكيد بر لزوم دين داري و رعايت قانون و شرع در بين قضات دادگستري ، بيان داشت : اگر با اين سه ويژگي مهم در كارهايمان ضعيف عمل كرديم، مطمئن باشيد كه ضربه خواهيم خورد.
رئيس كل دادگستري مازندران تصريح كرد : اگر چه براي رفع مشكلات و كمبودها تلاش خواهيم كرد ، اما صبر در برابر آنها زندگي را آسان مي كند و با اتكا به خداوند مي توان كمبودها را تحمل و به رغم كاستي ها ، براي خدمت به جامعه اسلامي تلاش كرد.
امام جمعه تنكابن نيز در اين آيين نسبت به تصرف سواحل اين شهرستان توسط دستگاه هاي رسمي اعتراض كرد و افزود : متاسفانه در سال هاي اخير بسياري از سواحل دريا در منطقه توسط دستگاه هاي رسمي با عناويني همچون مراكز تحقيقاتي و آموزشي تصرف شده اند و هيچگونه برخوردي هم با انها صورت نگرفته است.
حجت الاسلام عبدالعلي پوراكبر افزود : آزادسازي سواحل بايد محكمتر و با جديت بيشتري انجام شود چرا كه اين مسئله خواست نظام و مردم است.
وي با انتقاد از نهادينه شدن برگزاري پارتي هاي شبانه در تنكابن ، اظهار داشت : اينگونه مفاسد اخلاقي بايد براي هميشه از اين منطقه برچيده شود و با متخلفان به شدت برخورد شود.
مدير كل دادگستري استان مازندران در اين آيين نبي محسني بندپي را به عنوان رييس دادگستري شهرستان تنكابن معرفي و از زحمات قربان رستمي قدرداني كرد.
همچنين احسان وحيدي نيز به سمت دادستان عمومي شهرستان تنكابن منصوب گرديد.
شهرستان 162 هزار نفري تنكابن در غرب مازندران واقع است.
خبرنگار : عليرضا پورعلم ** انتشار دهنده: سيد محسن حسن نيا
/1602/7513/1899