۲۰ تیر ۱۳۹۶، ۹:۱۱
کد خبر: 82594165
T T
۰ نفر

نمايشگاه پوشاك اسلامي در همدان گشايش يافت

۲۰ تیر ۱۳۹۶، ۹:۱۱
کد خبر: 82594165
نمايشگاه پوشاك اسلامي در همدان گشايش يافت

همدان - ايرنا - نمايشگاه پوشاك اسلامي شامگاه دوشنبه و در حاشيه برگزاري همايش حجاب و عفاف در مجتمع فرهنگي سينمايي شهيد آويني همدان گشايش يافت.

به گزارش روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي همدان، رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان همدان گفت: ٢٢ فروشگاه البسه و پوشاك متعارف متناسب با حجاب و عفاف در همدان شناسايي شده است كه همشهريان مي‌توانند براي خريد به اين فروشگاه‌ها مراجعه كنند.
داوود ابوترابي با تاكيد بر نامگذاري ٢١ تيرماه هر سال به نام روز حجاب و عفاف و برنامه‌هايي كه در طول يك هفته به اين مناسبت برگزار مي‌شود، اظهار كرد: ٢١ تيرماه سال ١٣١٥ سالروز واقعه اسفناك حمله رژيم پهلوي به مسجد گوهرشاد و شهادت تعداد بسياري از مسلمان در اين روز است.
وي با بيان اينكه همه دستگاه‌ها و نهادهاي فرهنگي بايد دغدغه حجاب و عفاف را داشته باشند گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي استان و شهرستان برنامه‌‌هايي را براي اين منظور در نظر گرفته است.
ابوترابي گفت: همه نگرانيم چرا پوشش در سطح جامعه مناسب نيست و سال به سال برخي افراد به صورت افراطي به بدحجابي روي مي‌آورند.
وي تاكيد كرد: دست‌اندركاران پوشاك و البسه بايد با هم‌افزايي بيشتر، كالايي را در اختيار مردم قرار دهند كه مناسب شهر و متناسب با معيشت اقتصادي مردم باشد.
وي با تاكيد بر اينكه اين نمايشگاه از ١٩ تا ٢٣ تيرماه از ساعت ٩ تا ١٢ و ١٦ تا ٢٠ پذيراي بازديد عموم است گفت: كارت‌هاي تخفيف خريد در اين نمايشگاه ارائه مي شود و شهروندان مي توانند با حضور در نمايشگاه ضمن بازديد از آثار ارائه شده، از غرفه‌داران كارت تخفيف دريافت كرده و از فروشگاه هاي معرفي شده در سطح شهر خريد كنند.
در اين همايش ٢٢ فروشگاه عرضه كننده پوشاك اسلامي ايراني با قيمت مناسب معرفي و با نصب بنر در سطح شهر به شهروندان معرفي خواهند شد.
2087/6993
خبرنگار: زهرا پيرنيا انتشاردهنده: اكبر بهاروند