۲۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۶
کد خبر: 82595629
T T
۰ نفر
فرمانده انتظامي: 40 كيلوگرم ترياك در مياندوآب كشف شد

مهاباد- ايرنا- فرمانده انتظامي شهرستان مياندوآب در آذربايجان غربي گفت: با تلاش ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر 40 كيلوگرم ترياك در اين شهرستان كشف شد.

سرهنگ حسن شيخ نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار كرد: به منظور مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي شهرستان مياندوآب، در يك كار اطلاعاتي موفق به كشف مقاديري مواد مخدر شدند.
وي افزود: بر اين اساس پس از انجام اقدامات پليسي، ماموران انتظامي شهرستان موفق شدند 40 كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك كه در خودرو سواري جاسازي شده بود را كشف كنند.
سرهنگ شيخ نژاد گفت: بر اين اساس 2 نفر قاچاقچي كه اهل استان هاي شرقي كشور بودند، دستگير و يك دستگاه خودرو نيز توقيف و مراتب پس از تشكيل پرونده به مراجع قضايي ارسال شد.
وي اظهار كرد: اين محموله از استان هاي شرقي كشور بارگيري شده بود كه در شهرستان مياندوآب به دام پليس افتاد.
فرمانده انتظامي مياندوآب با تاكيد بر اينكه نبايد از موضوع مواد مخدر و تاثيرات آن بر جامعه به راحتي گذشت، اظهار كرد: بايد در مبارزه با اين آسيب اجتماعي كه به دنبال منحرف كردن جوانان ما است، همه احساس مسئوليت كرده و با آن مقابله كنيم.
به گزارش ايرنا، مياندوآب يكي از محل هاي مهم گذر كالاهاي قاچاق از مناطق مرزي جنوب آذربايجان غربي، استان كردستان و مرزهاي غربي كشور به شهرهاي عمقي به شمار مي رود.
شهرستان مياندوآب با بيش از 277 هزار نفر جمعيت در جنوب آذربايجان غربي و مسير ارتباطي استان هاي آذربايجان غربي، شرقي و كردستان واقع شده است.
مهمترين اخبار ايرناي كشور، آذربايجان غربي و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از كانال خبري تلگرام اين رسانه به آدرسirnamahabad@ دريافت كنيد.
3093/ انتشار دهنده: پيمان پاكزاد