فلسطین خواستار اقدام جامعه جهانی برای توقف كشتار رژیم صهیونیستی شد

تهران- ایرنا- سخنگوی تشكیلات خودگردان فلسطین شامگاه چهارشنبه در پی شهادت دو جوان فلسطینی در اردوگاه جنین به دست نظامیان صهیونیست، از جامعه جهانی خواست تا برای توقف اقدامات غیر قانونی رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین وارد عمل شود.

به گزارش خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا)، یوسف محمود سخنگوی تشكیلات خود گردان فلسطینی، حكومت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را مسئول بالاگرفتن تنش در سرزمین های اشغالی خواند.
سخنگوی تشكیلات خود گردان فلسطینی افزود: جنایت اخیر نظامیان صهیونیستی علیه جوانان فلسطینی در جنین همزمان با اقدام رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در كرانه باختری و شهر قدس و همچنین محاصره ظالمانه استان های جنوبی فلسطین حاكی از بالاگرفتن اقدامات ضد فلسطینی رژیم اشغالگر قدس است.
وی گفت: اقدام نظامیان صهیونیست در تخریب منازل مسكونی فلسطینی ها در منطقه جبل مبكر و سلوان واقع در شهر بیت المقدس، حاكی از تلاش صهیونیست ها برای مهاجرت اجباری فلسطین ها از بیت المقدس و یهودی سازی این شهر است.
نظامیان صهیونیست روز چهارشنبه با یورش به اردوگاه جنین در كرانه باختری با جوانان فلسطین در گیر شدند و با شلیك گلوله به سمت آن ها، دو فلسطینی را به شهادت رسانده و شماری را نیز زخمی كردند.
تاكنون بیش از 320 فلسطینی در جریان انتفاضه قدس توسط صهیونیست ها به شهادت رسیده اند.
شبك**9365**3404**مترجم: رضا میرزائی**انتشاردهنده: محسن اسماعیلی
۰ نفر