۲۶ تیر ۱۳۹۶، ۱۸:۵۹
کد خبر: 82601595
T T
۰ نفر
افزايش 200 درصدي توقيف خودروهاي سواري حمل كالاي قاچاق در استان بوشهر

بوشهر-ايرنا-فرمانده انتظامي استان بوشهر گفت: از ابتداي سال جاري تاكنون توقيف خودروهاي سواري ويژه حمل كالاي قاچاق در اين استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 200درصد افزايش يافته است.

به گزارش ايرنا، سردار حيدرعباس زاده روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در مدت يادشده تعداد پنج هزار و 100 دستگاه خودرو سواري تندرو ويژه حمل كالاي قاچاق(شوتي) در سطح جاده هاي استان بوشهر توسط پليس راه و راهور و ساير يگان هاي انتظامي توقيف و اعمال قانون شده است.
وي يادآورشد: پليس مصمم است با خودروهاي شوتي كه با تغيير وضعيت در جاده هاي بين راهي موجب بي نظمي و اختلال در نظم و انضباط ترافيكي مي شوند با قاطعيت برخورد كند.
عباس زاده افزود: در راستاي تشديد مبارزه با كالاي قاچاق از ابتداي سال جاري تاكنون 850 ميليارد ريال كالاي قاچاق در استان بوشهر كشف و ضبط شده است.
فرمانده انتظامي استان بوشهر گفت: با توجه به اشراف اطلاعاتي پليس، استان بوشهر براي فعاليت قاچاقچيان ناامن بوده و آنها آزادي عمل چنداني ندارند.
عباس زاده ادامه داد: در اين حوزه پليس از حداكثر اختيارات قانوني خود براي برقراري نظم و امنيت استفاده مي كند.
وي يادآور شد: براي برخورد با خودروهاي شوتي در محورهاي اهرم به كلمه، بوشكان و تنگ ارم شهرستان هاي دشتستان و تنگستان طرح ويژه اي پيش بيني و به واحدهاي انتظامي و پليس راه در اين زمينه دستورات لازم داده شده است.
7212/6045** خبرنگار: عبدالصمد شهرياري** انتشار دهنده: اكبر اقبال مجرد