۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۳:۵۵
کد خبر: 82602440
T T
۰ نفر
مسئولان، توصيه هاي مقام معظم رهبري در پيگيري مسائل فرهنگي را جدي بگيرند

يزد - ايرنا - نماينده مردم استان يزد در مجلس خبرگان رهبري گفت: مسئولان اجرايي و آحاد مردم بايد همواره توصيه هاي مقام معظم رهبري در خصوص مسائل فرهنگي و ارزشي را در جامعه جدي بگيرند .

به گزارش خبرنگار ايرنا آيت الله ابوالقاسم وافي روز سه شنبه در جمع روحانيون و طلاب مهريز به اهداف انقلاب اسلامي اشاره كرد و افزود: از اهداف هاي اصلي نظام ما توجه به مسائل فرهنگي در كنار ساير مسائل مورد نياز كشور است.
وي با بيان اينكه به بركت انقلاب اسلامي در 38 سال گذشته فعاليت هاي فرهنگي و ديني در بخش هاي مختلف در كشور انجام گرفته ادامه داد: هنوز جاي كار بيشتر در حوزه فرهنگي و فرهنگ ديني وجود دارد و بايد اقدام هاي لازم بر اساس نيازها انجام گيرد .
نماينده مردم استان يزد در مجلس خبرگان رهبري به نقش حوزه هاي علميه و روحانيون در پيگيري مطالبات نظام اسلامي اشاره كرد و تصريح نمود: تقويت حوزه هاي علميه و حضور فعال روحانيون در عرصه هاي مختلف يك امر ضروري است.
وافي به نقش امامت و ولايت در انقلاب اسلامي و خنثي كردن توطئه هاي دشمنان به بركت ولايتمداري مردم و وحدت كلمه اشاره كرد و اظهار داشت: تمسك به دين و ارزش هاي ولايي موجب عظمت كشور و نظام و تداوم شكست استكبار جهاني است .
وي گفت: دشمنان به رغم شكست هاي مختلفي كه در 38 سال گذشته متحمل شده اند همچنان به دشمني هاي خود ادامه مي دهند و بايد ملت و جوانان با هوشياري در خط ولايت و نظام حركت كنند.
مهريز داراي حدود 100 روحاني و دو حوزه عمليه است.
مركز مهريز در 30 كيلومتري يزد واقع شده است.
7536/ 6197 خبرنگار:كاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@