۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۲۶
کد خبر: 82608102
T T
۰ نفر
برنامه زماني و مكاني آزمون عملي رشته هاي هنري كنكور سراسري 96 اعلام شد

تهران - ايرنا - سازمان سنجش آموزش كشور، برنامه زماني و مكاني آزمون عملي و طراحي رشته‌هاي هنري براي داوطلبان آزمون سراسري سال 96 را اعلام كرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه ايرنا، در اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور كه روز دوشنبه انتشار يافته، آمده است: آزمون عملي منحصرا از داوطلبان گروه آزمايشي هنر كه‌ بعد از آزمون سراسري (از 17 تا 22 تير) علاقه‌مندي خود را به رشته‌هاي هنري شامل نقاشي، ارتباط تصويري، كارداني هنرهاي تجسمي، طراحي پارچه، طراحي لباس، طراحي صنعتي، كتابت و نگارگري، ادبيات نمايشي، مجسمه‌سازي، موسيقي ايراني، موسيقي جهاني، آهنگسازي، بازيگري، طراحي صحنه، نمايش عروسكي و عكاسي دانشگاه‌هـا و موسسات‌ آموزش‌ عالي در آزمون‌ سراسري‌ سال‌ 1396 اعلام و سپس نسبت به پرداخت هزينه آزمون عملي و طراحي رشته‌هاي تحصيلي در تاريخ مذكور در پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان اقدام كردند، انجام مي شود.
داوطلباني كه متقاضي آزمون عملي و طراحي رشته‌هاي تحصيلي فوق‌ شده‌اند، لازم است پس از اعلام نتيجه اوليه با توجه به دوره‌هايي كه براساس كارنامه در آن مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، با مراجعه به پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش در زمان مقرر نسبت به انتخاب كدرشته‌هاي تحصيلي مربوط در فرم انتخاب رشته آزمون سراسري از اولويت 1 تا 150 و در هر اولويتي كه علاقه دارند اقدام كنند.
متقاضياني كه نسبت به واريز هزينه آزمون عملي خود اقدام كردند، بايد در زمان اعلام شده كارت آزمون عملي يا طراحي خود را پرينت و طبق آدرس مندرج در كارت ورود به جلسه آزمون عملي برابر زمان و مكان مندرج در پرينت كارت عملي خود اقدام كنند.
آزمون‌هاي عملي و طراحي و درس تخصصي هر رشته قابل تمديد، تكرار يا برگزاري آن به صورت انفرادي براي هيچ داوطلبي و تحت هيچ شرايطي ميسر نيست و حضور داوطلب در حوزه نيم ساعت قبل از ساعت شروع آزمون الزامي است.
داوطلباني كه متقاضي رشته‌هاي فوق بوده و نسبت به پرداخت هزينه آزمون عملي در موعد مقرر اقدام كرده و به هردليل موفق به دريافت كارت ورود به جلسه آزمون عملي و يا طراحي از پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش نشدند، بايد با به همراه داشتن رسيد پرداخت هزينه، دو قطعه عكس و كارت شناسايي معتبر، در روزهاي دريافت كارت شركت در آزمون به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص در شهرستان محل برگزاري و براساس برنامه زماني اعلام شده، مراجعه كنند.
كارت ورود به جلسه آزمون اين داوطلبان از 9 مرداد ماه از طريق سازمان سنجش(sanjesh.ir) در دسترس آنها قرار مي‌گيرد اما متقاضيان براي اطلاع از برنامه زماني و مكاني مربوط به آزمون عملي و طراحي رشته‌هاي تحصيلي فوق در استان‌هاي مختلف بايد به اطلاعيه سازمان سنجش مراجعه كنند.
18 هزار و 950 نفر براي شركت در آزمون عملي رشته هاي داراي شرايط خاص گروه هنر ثبت نام كرده بودند.
فراهنگ **9022 ** خبرنگار: رقيه نوري * انتشار: اميد غياثوند
۰ نفر