۳ مرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۲۳
کد خبر: 82609624
T T
۰ نفر

صرفه ‌جويي 550 ميليارد ريالي در شهرداري سبزوار

۳ مرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۲۳
کد خبر: 82609624
صرفه ‌جويي 550 ميليارد ريالي در شهرداري سبزوار

سبزوار- ايرنا- شهردار سبزوار گفت: با اجراي سياست هاي اقتصاد مقاومتي و كاهش هزينه در حوزه ‌هاي املاك، عمران، افزايش بهره وري و شهرسازي، 550 ميليارد ريال در هزينه هاي شهرداري اين شهر صرفه جويي شد.

سيد علي كوشكي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در راستاي مبارزه با فساد اقتصادي و با تلاش كارشناسان حقوقي شهرداري سبزوار 460 ميليارد ريال اموال شهرداري با صدور 2 راي برگردانده شد.
وي اظهار كرد: همچنين با هدف ارتقاي بهره وري و كاهش هزينه هاي اداري، سازمان هاي 'تاكسيراني' و 'اتوبوسراني' در سازمان 'مديريت حمل و نقل و بار مسافر' و سازمان هاي 'خدمات موتوري' و 'بهسازي و نوسازي' در سازمان 'عمران و بازآفريني فضاهاي شهري' ادغام شدند.
وي گفت: در برگزاري مناقصه اجراي بلوك پنج اميريه (بازار بزرگ بيهق) توسط شهرداري نيز 150 ميليارد ريال صرفه جويي صورت گرفت.
كوشكي افزود: به منظور كاهش هزينه ها، سازمانهاي وابسته به شهرداري كه پيش از اين در املاك استيجاري مستقر بودند به املاك شهرداري منتقل شده و سازمان آرامستان نيز در بهشت رضوان واقع در هفت كيلومتري اين شهر مستقر شد.
وي واگذاري اتوبوس ها به بخش خصوصي، ايجاد بازارچه هاي داخلي با حمايت از توليدات ايراني و راه اندازي 2 گلخانه گل و گياه براي توسعه فضاي سبز شهري را از ديگر برنامه هاي اقتصاد مقاومتي شهر سبزوار دانست.
وسعت شهر سبزوار سه هزار و 754 هكتار است.
اين شهر در 230 كيلومتري غرب مشهد مقدس قرار دارد.
8145/7500/ 6053 خبرنگار: حميد دلاوري هروي ** انتشار دهنده: محمد حسين علي مقدم