۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۰۷
کد خبر: 82614721
T T
۰ نفر
مشتركان برق خراسان شمالي مصرف خود را مديريت كردند

بجنورد- ايرنا- معاون دفتر فروش و خدمات مشتركان شركت توزيع نيروي برق خراسان شمالي گفت: مشتركان اين شركت مصرف برق خود را مديريت كرده و خوشبختانه هيچ خاموشي طي ديروز در استان نداشتيم.

كاوه بهفر روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: با توجه به مديريت مصرف انرژي برق توسط مشتركان، توانستيم گرماي هوا در هفته گذشته و روز گذشته را بدون خاموشي پشت سر بگذاريم.
وي افزود: با توجه به افزايش دماي هوا و احتمال افزايش مصرف انرژي برق، از مشتركان درخواست مي شود همچنان با مديريت صحيح در مصرف برق، اين شركت را در تامين برق مطمئن و پايدار ياري كنند.
معاون دفتر فروش و خدمات مشتركان شركت توزيع نيروي برق خراسان شمالي گفت: انتظار مي رود مشتركاني كه از كولر گازي استفاده مي كنند، ترموستات كولر خود را روي دماي 23 تا 25 درجه تنظيم كنند و مصرف برق را مديريت كنند.
وي تصريح كرد: با افزايش دماي هوا در سطح كشور، احتمال بروز مشكل در تامين برق و خاموشي در سطح استان وجود دارد.
بهفر درباره احتمال خاموشي در استان گفت: با توجه به گرماي هوا در هفته جاري، در صورت عدم رعايت مديريت مصرف برق توسط مشتركان، مجبور به اعمال خاموشي در زمان پيك روز يعني در ساعت ۱۱ تا ۱۵و يا پيك شب در ساعت ۱۸ تا ۲۲خواهيم بود.
وي تصريح كرد: دستور اعمال خاموشي از طريق ديسپاچينگ ملي، مستقر در تهران و با توجه به مصرف مشتركان استان تعيين شده و پس از اعلام، اين شركت مجبور به اجرا خواهد بود.
معاون دفتر فروش و خدمات مشتركان شركت توزيع نيروي برق خراسان شمالي خاطرنشان كرد: اميد است با همكاري مشتركان برق و با صرفه جويي و مديريت مصرف، شاهد اعمال خاموشي در استان نباشيم.
شركت توزيع نيروي برق خراسان شمالي بيش از 331 هزار و 500 مشترك دارد كه 85 درصد از مشتركان در بخش خانگي هستند.

7185 /6042 خبرنگار: كبري علي آبادي** انتشاردهنده: سيدحسين قدسي