۱۰ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۳۲
کد خبر: 82617280
T T
۰ نفر
توضيحات مديرعامل سازمان ميادين درباره پلمپ كيوسك هاي مطبوعاتي تبريز

تبريز- ايرنا- مديرعامل سازمان ميادين و ساماندهي مشاغل شهرداري تبريز در باره پلمپ شدن تعدادي از كيوسك هاي مطبوعاتي در اين شهر توضيحاتي را ارايه كرد.

جواد صديقي روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا، اظهار كرد: اين اقدام در راستاي ساماندهي و سامان بخشي به وضعيت نامشخص تعدادي از كيوسك هاي مختلف اعم از مطبوعاتي، تنقلات، گل فروشي ها و ساير حوزه هاي شغلي به انجام مي رسد كه اين امر هم به نفع كيوسك داران و هم به نفع شهرداري است كه عرصه و اعياني آنها متعلق به سازمان ميادين و ساماندهي مشاغل مي باشد.
وي، با بيان اينكه امروز تعداد پنج باب كيوسك مطبوعاتي توسط سازمان ميادين و ساماندهي مشاغل پلمپ شده است، دليل آن را بي توجهي مستاجران به مفاد قرارداد با شهرداري اعم از پرداخت نكردن حق اجاره و واگذاري به غير بدون اطلاع سازمان ميادين و ساماندهي مشاغل شهرداري تبريز بيان كرد.
صديقي اضافه كرد: اين افراد سال هاي سال اجاره بهاي خود به شهرداري را پرداخت نكرده و تعدادي نيز بدون اطلاع اين سازمان اقدام به اجاره و حتي فروش به غير كرده اند كه خلاف قانوني به شمار مي رود و بر اين اساس سازمان ميادين براي احقاق حق و حقوق خود اقدام به پلمپ تعدادي از آنها به دليل بي توجهي به اخطارهاي سازمان كرده است.
وي گفت: سازمان ميادين و ساماندهي مشاغل شهرداري تبريز تمام وقت براي حل مشكلات كيوسك هاي مشكل دار آماده همكاري با مستاجران است و آمادگي دارد تا اسرع وقت با حضور در اين سازمان نسبت به رفع مشكلات و فك پلمپ واحدهاي مربوطه اقدام كنند.
صديقي افزود: تاكنون دو نفر از مستاجران واحدهاي پلمپ شده با مراجعه به سازمان ميادين و ساماندهي مشاغل نسبت به رفع مشكلات اقدام كرده اند كه اميدواريم ساير افراد نيز با مراجعه به سازمان در رفع مشكلات في مابين، همكاري لازم را به عمل آورند.
وي، مجموع كيوسك هاي مختلف شهر تبريز را 124 باب اعلام كرد كه از اين تعداد، 72 باب مربوط به كيوسك هاي مطبوعاتي است.
به گزارش ايرنا، سازمان ميادين و ساماندهي مشاغل شهرداري تبريز بر اساس ماده 84 قانون شهرداري ها فعاليت مي كند كه احداث ميدان ميوه و تره بار و فرآورده هاي دامي و كشاورزي، احداث بازارهاي محلي در نقاط مختلف شهر، ساماندهي مغازه هاي سبزه ميدان و ساماندهي كيوسك هاي سطح شهر را برعهده دارد.
خبرنگار: سيديحيي مرتضائي ** انتشار: رستگار
3038/6183