۱۷ مرداد ۱۳۹۶، ۱۹:۲۲
کد خبر: 82625276
T T
۰ نفر
خبرنگار ايرنا به عنوان فعال حوزه دفاع مقدس تجليل شد

تهران - ايرنا - علي اكبر قزوينيان به عنوان خبرنگار فعال و برتر رسانه درحوزه هاي دفاع مقدس و ايثار و شهادت معرفي و با حضور مسئولان فرهنگي و هنري تجليل شد.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار فرهنگي ايرنا، همزمان با 17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمي در ويژه برنامه اي با عنوان پروانه هاي عصر خبر كه به مناسبت گراميداشت روز خبرنگار برگزار شد از خبرنگاران و تصويربرداران فعال رسانه ها در حوزه هاي مختلف تجليل به عمل آمد.
در اين مراسم كه با حضور جمعي از خبرنگاران، روزنامه نگاران، مسئولان نشريات محلي و سراسري، اصحاب رسانه و مديران فرهنگي برگزار ‌شد علاوه بر تجليل از حسين صارمي بردار شهيد محمود صارمي از خبرنگاران فعال و برتر رسانه ها در حوزه دفاع مقدس و ايثار و شهادت هم تجليل شد.
علي اكبر قزوينيان از خبرگزاري جمهوري اسلامي، زهرا بختياري از خبرگزاري فارس، سجاد دبيريان خبرگزاري ايكنا، عليرضا محمدي دبير سرويس فرهنگ مقاومت روزنامه جوان، شيما دنيادار رستمي خبرگزاري نويد شاهد، ناصر ملايي ايسنا و شكوفه زماني خبرگزاري بسيج نيز به عنوان ديگر خبرنگاران فعال و برتر حوزه دفاع مقدس و ايثار و شهادت معرفي و تجليل شدند.
اين مراسم با مشاركت روزنامه نگاران انجمن دفاع مقدس و همكاري فرهنگ‌سراي مهر با حضور سردارفتح الله جعفري رئيس هيات مديره مركز تحقيقاتي شهيد حسن باقري (افشردي) و از فرماندهان و رابطان رسانه ها در هشت سال دفاع مقدس،حجت الاسلام سعيد فخرزاده رئيس واحد تاريخ شفاهي حوزه هنري و سعيد علاميان دبير كل انجمن روزنامه نگاران
دفاع مقدس برگزار شد.
ديروز و امروز چند خبرنگار از حوزه هاي مختلف خبري ايرنا به عنوان خبرنگاران فعال و برتر مورد تجليل قرار گرفتند كه محمدرضا جعفر ملك در اخبار قرآني ، رقيه نوري دراخبار دانشگاهي و علي اكبر قزوينيان در اخبار دفاع مقدس و ايثار و شهادت اختصاصا از گروه فرهنگي ايرنا هستند.
17 مرداد سالروز گرامي داشت محمود صارمي خبرنگار اعزامي ايرنا به افغانستان كه در 17 مرداد سال 1377 توسط تندروهاي طالبان به شهادت رسيد و به عنوان روز ملي خبرنگار در تقويم ايران جا گرفت.

فراهنگ ** 1355 ** 1823 خبرنگار: علي اكبر قزوينيان ** انتشار: طاهره نبي اللهي
۰ نفر