۱۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۵۳
کد خبر: 82626288
T T
۰ نفر
محيط صميمانه و فعاليت مسالمت آميز راز موفقيت ايرنا است

كرمان - ايرنا - پيشكسوت عرصه رسانه و رئيس اسبق خبرگزاري جمهوري اسلامي در استان كرمان گفت: محيط صميمانه در كنار فعاليت مسالمت آميز راز موفقيت اين خبرگزاري است.

به گزارش ايرنا علي خردپژوه روز چهارشنبه در ديدار رئيس و كاركنان خبرگزاري جمهوري اسلامي استان كرمان با وي با اشاره به سابقه 37 سال كار و تلاش در عرصه رسانه افزود: ايرنا كرمان يك خبرگزاري با خبرنگاران فعال در عرصه خبر است.
وي ادامه داد: در دوران فعاليت خبري خود در سه كشور آرژانتين، عربستان و امارات و پنج استان كرمان، اصفهان، يزد، لرستان، هرمزگان به عنوان مدير و خبرنگار فعاليت كردم.
وي با بيان اينكه به علت جانبازي فرزندم در جنگ تحميلي نتوانستم در دفتر خبرگزاري تاجيكستان فعاليت كنم اظهار كرد: در طول دوران خدمتم هيچگاه از مرخصي استفاده نكرده و به صورت شبانه روزي به فعاليت خبري مشغول بودم.
اين پيشكسوت عرصه رسانه در استان كرمان همچنين با اشاره به خاطرات قبل از انقلاب و جنگ تحميلي در خبرگزاري جمهوري اسلامي گفت: كشور به دليل وجود سربازاني جان بركف به پيروزي رسيد.
وي افزود: كتابي از خاطرات دوران كاري خود در خبرگزاري جمهوري اسلامي قبل و بعد از انقلاب، آتش سوزي مسجد جامع و خاطرات خبري دوران دفاع مقدس نوشته ام كه اكنون در مرحله ويراستاري است و بزودي به بازار عرضه مي شود.
همسر اين پيشكسوت رسانه نيز با اشاره به همراهي خود با علي خردپژوه در كار خبر و اطلاع رساني گفت: قبل از پيروزي انقلاب اسلامي نيز ساواك از همسرم به منظور همكاري دعوت كرد.
طاهره تحصيلي افزود: آن زمان همسرم در مقابل خواسته ساواك مقاومت كرد و آنها مايوس شدند و وي را رها كرد.
وي اظهار كرد: همسرم در طول دوران كاري خود و حتي در آتش زدن مسجد جامع كرمان به مردم انقلابي كمك هاي زيادي كرده است.
وي تصريح كرد: خبرنگاري از سخت ترين شغل ها است و مشكلات زيادي از جمله دوري از خانواده دارد.
علي خرد پژوه متولد 28 اسفندماه يكهزار و 320 و طاهره تحصيلي همسر وي متولد دهم مردادماه يكهزار و 325 كرمان هستند.
در سابقه كاري خردپژوه راه اندازي راديو بندرعباس، مديريت خبرگزاري جمهوري اسلامي در استان هاي كرمان، اصفهان، يزد، لرستان، هرمزگان و ساخت دفتر خبرگزاري هرمزگان و كرمان وجود دارد.
وي همچنين از خبرنگاران به نام و انقلابي قبل از انقلاب و دوران دفاع مقدس است.
خبرنگار: حامد سالاري ** انتشار دهنده: نجمه حسني
7420/3029