۲۰ مرداد ۱۳۹۶، ۲۲:۴۰
کد خبر: 82628182
T T
۰ نفر
پای منشی شخصی ترامپ هم به پرونده تحقیقات روسیه كشیده شد

نیویورك-ایرنا-شبكه خبری 'ای بی سی' فاش كرد كه كمیته تحقیقات كنگره آمریكا خانم 'رونا گرف' منشی شخصی رییس جمهوری آمریكا و مسئول كنترل ارتباطات تجاری سیاسی او در 30 سال گذشته را نیز برای پاسخ به سووالاتی در رابطه با دیدار اعضای كمپین ترامپ با وكیل روسی فراخوانده است.

شبكه خبری ای.بی .سی روز جمعه فاش كرد كه كمیته تحقیقات كنگره آمریكا 'رونا گرف' منشی مخصوص و معاون ارشد سرپرست سازمان ترامپ را برای پاسخگویی به سووالاتی در رابطه با این پرونده و موضوع دیدار برخی از اعضا كمپین ترامپ با یك وكیل روسی فراخوانده است.
'رونا گرف ' كه در 30 سال گذشته در مقام منشی مخصوص ترامپ در كنار او بوده از مورد اعتماد ترین افراد در دایره اطرافیان و تشكیلات تجاری و مالی او محسوب می شود و به دروازه بان ارتباطاتی ترامپ در این تشكیلات معروف شده است.
گفته می شود حالا هم درحالی كه ترامپ در كاخ سفید به سر می برد وی همچنان در برنامه ریزی دیدارها و ارتباطات رییس جمهوری آمریكا با موسسات ، رسانه ها و سیاستمداران دخالت دارد.
ای بی سی نوشته است این خانم از زمانی توجه كمیته مذكور را به خود جلب كرده كه دونالد جونیور پسر رییس جمهوری آمریكا ایمیل های خود در رابطه با راب گولدستون واسطه دیدار او با وكیل روسی را در اختیار كمیته تحقیقات قرار داده و برملا شده است كه گولدستون در یكی از این ایمیل های خود در رابطه با اطلاعاتی كه خیال ارسال آن به 'ترامپ جونیور' را داشته به پسر رییس جمهوری آمریكا نوشته است: البته من می توانم این اطلاعات را از طریق 'رونا'برای پدرت هم بفرستم اما این اطلاعات بشدت حساس هستند و من خواستم اول برای خود تو بفرستم.
'پیتر كینگ' نماینده جمهوریخواه ایالت نیویورك و یكی از اعضا كمیته اطلاعات مجلس آمریكا در این رابطه گفته است از آنجا كه نام او در این ایمیل ها ذكر شده مردم آمریكا از او انتظار دارند به سووالات مربوط به این موضوع پاسخ بدهد.
یكی از دلایل جلب توجه اعضا كمیته مذكور به این خانم این است كه خود او در گفت وگویی در سال 2004 گفته است هركس كه خیال تماس و ارتباط با ترامپ را داشته باشد می داند كه باید از كانال من بگذرد.
از طرفی معلوم شده است كه خانم گرف در تمام این سال ها مسوولیت خواندن ایمیل هایی را كه خطاب به ترامپ فرستاده می شده داشته و پس از خواندن ایمیل ها نسخه چاپ شده ای از آن ها را در اختیار ترامپ می گذاشته است.
شبك**اروپام-4-541**1392**انتشار: ابوالفضل بابایی