۲۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۱۸
کد خبر: 82630159
T T
۰ نفر
فرماندار گناباد: سرمايه اجتماعي مردم بهترين پشتوانه دولت دوازدهم است

گناباد- ايرنا- فرماندار گناباد گفت: سرمايه اجتماعي پشتوانه مهمي براي دولت دوازدهم به شمار مي رود و افزايش اطلاع رساني از خدمات دولت و نظام افزايش اعتماد عمومي مردم نسبت به نظام جمهوري اسلامي را به دنبال دارد.

محمدعلي نبي پور روز يكشنبه در نشست هماهنگي هفته دولت و دفاع مقدس گناباد افزود: اطلاع رساني عملكرد دولت باعث شناسايي نقاط ضعف و قوت دولت براي خدمات بهتر به مردم مي شود. بيان عملكرد و دستاوردهاي دولت به منزله تبليغ و بزرگنمايي نيست بلكه زيربناي نشاط اجتماعي در جامعه است.
وي عملكرد خوب و اطلاع رساني درست اين خدمات به مردم را نشانگر كارآمدي نظام جمهوري اسلامي ذكر و بيان كرد: از اهداف نظام تحول سيستم اداري مبتني بر ارزشهاي انقلاب بوده كه نماد اين خدمتگزاري و تحول در خدمات صادقانه شهيدان رجايي و باهنر متجلي شد و بايد الگويي براي مسئولان قرار گيرد.
او همچنين تبيين درست ارزشها و افتخارات دفاع مقدس براي نسلهاي بعد از جنگ را ضروري دانست و گفت: گاهي اوقات دفاع نادرست از ارزشهاي دفاع مقدس به اين ارزشها آسيب زده است.
رئيس اداره صنعت و معدن گناباد هم از آغاز به كار هشت طرح صنعتي خرد و كلان در هفته دولت امسال در اين شهرستان خبر داد و افزود: با راه اندازي اين طرحها در مجموع براي 66 نفر اشتغال ايجاد مي شود.
هادي ايزدي از جمله اين طرحها را در هفته دولت سه طرح صنعتي بزرگ شامل كارخانه آرد گناباد، واحد توليد پودر هماتيت و نيروگاه توليد برق يارانه انرژي دانست كه با اعتباري بالغ بر 104 ميليارد ريال با اشتغال 33 نفر به بهره برداري مي رسد.
وي گفت: در اين راستا پنج واحد توليدي و صنعتي كوچك با اعتبار چهار ميليارد و 800 ميليون ريال اعتبار با اشتغال 30 نفر در اين شهرستان آغاز به كار مي كند.
گناباد در فاصله 287 كيلومتري جنوب مشهد واقع است.
خبرنگار: فهيمه نعمتي شهري **انتشار: حسين كريم زاده
7545/2095/1858