۲۳ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۲۹
کد خبر: 82630998
T T
۰ نفر
مسابقات قرآن دانش آموزان دختر كشور در مشهد پايان يافت

مشهد- ايرنا- سي و پنجمين مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان برگزيده دختر از سراسر كشور روز دوشنبه طي مراسمي با معرفي نفرات برتر در مشهد به كار خود پايان داد.

مديركل آموزش و پرورش خراسان رضوي در اين مراسم گفت: برگزاري اين دوره از مسابقات با حضور موثر و رقابت رفاقت گونه دانش آموزان شركت كننده برگزار شد.
عليرضا كاظمي افزود: دانش آموزان شركت كننده در اين دوره از مسابقات را در حقيقت سفيران قرآني مي دانيم كه پس از بازگشت به شهر و ديار خود بايد در زمينه ترويج فرهنگ قرآني تلاش نمايند.
وي با اشاره به برگزاري سي و پنجمين دوره مسابقات قرآن ، عترت و نماز دانش آموزان سراسر كشور در دو بخش دختران و پسران گفت: اين مسابقات با رقابت 1800 دانش آموز شامل 1000 دانش آموز پسر و 800 دانش آموز دختر برگزار شد.
او افزود: رقابت در بخش پسران از 15 مرداد جاري براي مدت چهار روز به ميزباني مشهد برگزار و بخش دختران آن 20 مرداد آغاز شد. دانش آموزان در هر بخش دختران و پسران در اين مسابقات در رشته هاي قرائت تحقيق، قرائت تحليل، حفظ پنج، 10، 20و 30 جزء قرآن كريم، اذان و مداحي رقابت كرده اند.
وي گفت: ابراز رضايتمندي دانش آموزان از برگزاري برنامه هاي متنوع و زيارتي اين دوره از مسابقات مايه بسي مباحات و افتخار است.
خبرنگار: آرزو جاوداني **انتشار: حسين كريم زاده
7496/1858