۲۹ مرداد ۱۳۹۶، ۸:۱۱
کد خبر: 82636895
T T
۰ نفر

مرگ 2 جنگلبان بر اثر سقوط خودرو به دره در آستارا

۲۹ مرداد ۱۳۹۶، ۸:۱۱
کد خبر: 82636895
مرگ 2 جنگلبان بر اثر سقوط خودرو به دره در آستارا

آستارا - ايرنا - بر اثر سقوط خودروي ماموران يگان حفاظت منابع طبيعي گيلان به دره اي در منطقه كوهستاني علي بابا شهرستان آستارا واقع در غرب استان، 2 جنگلبان جان خود را از دست داده و هفت مامور ديگر مصدوم شدند.

به گزارش روابط عمومي اداره كل منابع طبيعي استان گيلان به ايرنا، خودروي يگان حفاظت اين اداره كل عصر ديروز (شنبه) در بازگشت از ماموريت از منطقه لاتون و باباعلي شهرستان آستارا به دره سقوط كرده و باعث مرگ 2 جنگلبان به نام هاي جليل فرازي مقدم و شهروز شريفيان و مصدوميت هفت مامور ديگر شده است.
بر اساس اين گزارش، مصدومان به بيمارستان شهرستان آستارا منتقل و تحت درمان قرار گرفته اند كه حال 2 تن از آنها وخيم است و اعزام آنها به مراكز درماني مجهزتر در دستور كار پزشكان و كادر درماني بيمارستان قرار دارد.
محسن يوسف پور مديركل منابع طبيعي و آبخيزداري استان گيلان با عرض تسليت به خانواده هاي جنگلبانان متوفي، علو درجات اخروي آنها و شفاي عاجل مصدومان اين حادثه را از خداوند متعال خواستار شد.
وي افزود: براي مداواي مصدومان از هيچ كوششي دريغ نمي شود و نيروهاي كمك كننده، تا آخرين لحظه در كنار آنها خواهند ماند.
يگان حفاظت اداره منابع طبيعي و آبخيزداري آستارا با 2 واحد سرجنگلباني بهارستان و لوندويل، چهار پاسگاه حفاظت و حدود 30 نيروي انساني فعاليت مي كند. اين شهرستان با 91 هزار نفر جمعيت و 40 هزار هكتار اراضي ملي در غرب استان گيلان و همسايگي جمهوري آذربايجان قرار دارد.
بر اساس گزارش ديگري از خبرنگار ايرنا در آستارا ، مسئول واحد آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري از مهار آتش سوزي يك انبار كاه و يك دستگاه خودرو پيكان در اين شهر خبر داد.
سيروس وظيفه به خبرنگار ايرنا گفت: آتش سوزي انبار كاه در حياط خانه يكي از اهالي روستاي ويرموني آستارا به وقوع پيوست و 2 خودروي آتش نشاني با چهار آتش نشان، طي يك ساعت آن را مهار كردند.
وي با اشاره به اينكه بي احتياطي عامل انساني علت آن بود، افزود: اين حادثه خسارت جاني نداشت ولي به بخشي زيادي از انبار كاه خسارت وارد شد.
وي همچنين از مهار آتش سوزي يك خودروي پيكان خبر داد و بيان كرد: اين آتش سوزي در روستاي بيجاربين آستارا با حضور بموقع ماموران آتش نشاني مهار شد.
وظيفه ادامه داد: اتصال در سيم كشي خودرو علت اين آتش سوزي بود كه خوشبختانه خسارت جاني نداشت.
خبرنگار: يوسف هدايتي ** انتشاردهنده: كبيري
7105 / 7124/2007