۶ شهریور ۱۳۹۶، ۱۷:۱۲
کد خبر: 82647004
T T
۰ نفر

شهرداران گناباد، كاخك و بيدخت انتخاب شدند

۶ شهریور ۱۳۹۶، ۱۷:۱۲
کد خبر: 82647004
شهرداران گناباد، كاخك و بيدخت انتخاب شدند

گناباد- ايرنا- شهرداران شهرهاي گناباد، كاخك و بيدخت انتخاب و روز دوشبه معرفي شدند.

رئيس شوراي اسلامي شهر گناباد روز دوشنبه به خبرنگار ايرنا گفت: عباس علايي كاخكي با چهار راي اعضاي شوراي اسلامي گناباد به عنوان شهردار اين شهر انتخاب شد.
سيد حسين پورهاشمي افزود: همچنين هادي رفيع به عنوان نايب رئيس و شيما يوسف پور به عنوان منشي و خزانه دار شوراي اسلامي شهر گناباد انتخاب شدند.
رئيس شوراي اسلامي شهر بيدخت نيز از انتخاب دوباره محمد مير بيدختي به عنوان شهردار بيدخت خبر داد و گفت: اين انتخاب با موافقت تمام اعضاي شوراي اسلامي بيدخت و به دليل رضايت از عملكرد و تعامل مطلوب وي با شوراي شهر صورت گرفت.
شيرزاد اميني افزود: در نشست شوراي اسلامي شهر بيدخت، روح الله ميري به عنوان نايب رئيس شورا و سيد مهدي ژيان به عنوان نماينده بيدخت در شوراي شهرستان گناباد معرفي شدند.
حجت الاسلام حميد مقيميان رئيس شوراي شهر بخش كاخك هم از انتخاب محسن زاده سليم با راي اكثريت اعضاي شوراي اسلامي اين شهر به عنوان شهردار جديد كاخك خبر داد و گفت: محمد وفايي به عنوان نايب رئيس شورا و بهناز علايي به عنوان نماينده كاخك در شوراي شهرستان گناباد انتخاب شدند.
شهرستان 82 هزار نفري گناباد در 287 كيلومتري جنوب مشهد واقع است.
حدود 50 هزار نفر از اين جمعيت در شهرهاي گناباد و بيدخت و بقيه در بخشهاي مركزي و كاخك و 112 روستا از توابع اين شهرستان ساكن هستند.
7545/2095/ 6053 خبرنگار: فهيمه نعمتي شهري ** انتشار دهنده: محمد حسين علي مقدم