۱۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۲۰
کد خبر: 82651380
T T
۰ نفر
امام جمعه انديمشك:استكبار به دنبال ناامني در ميان مسلمانان است

انديمشك - ايرنا - امام جمعه انديمشك گفت: استكبار جهاني با انواع ترفندها به دنبال ناامني در جوامع اسلامي و بين مسلمين است.

به گزارش خبرنگار ايرنا حجت الاسلام سيد مصطفي حسيني نوري در خطبه هاي نماز عيد سعيد قربان در مصلاي جمعه اين شهر با تشريح منويات رهبر معظم انقلاب در خصوص لزوم حفظ وحدت و هوشياري در برابر اهداف ضد اسلامي دشمنان افزود:رهبر معظم انقلاب يكي از عوامل اين موضوع را غفلت مسلمين مي دانند كه بايد مسلمانان در زمينه توطئه هاي دشمنان اسلام با درايت و هوشياري بيشتر در صحنه حضور داشته باشند.
وي بيان كرد:دشمن از غفلت مسلمانان استفاده كرده و گروه هاي تروريستي را بوجود آورد و همه مسلمانان را درگير اين موضوع كرده است.
حجت الاسلام حسيني نوري افزود:دشمن به دنبال تفرقه و بهره گيري از ايجاد تنش ميان مسلمين است اما به فضل الهي تاكنون ناموفق بوده است.
وي گفت:گروه هاي تكفيري مثل داعش امروز با امدادهاي الهي و تلاش فرزندان تربيت يافته مكتب اسلام در حال نابودي هستند.
وي اظهار كرد:دنياي اسلام، دنياي وحدت ، همدلي ، نوعدوستي و انسانيت است و مخالف سرسخت با كشتن انسان هاي بيگناه ، جنايت و رفتارهاي ضد انساني و اخلاقي است.
وي در ادامه با گراميداشت عيدهاي قربان و غديرخم اظهار كرد:بايد براي دهه مبارك ولايت برنامه ريزي جدي فرهنگي داشت.
امام جمعه انديمشك گفت:وهابيت براي كمرنگ شدن عيد غدير تلاش گسترده مي كند و بايد در برابر برنامه هاي وهابيون با برنامه ريزي جدي و اجراي برنامه هاي غني فرهنگي مقابله كرد.
وي تاكيد كرد:بكارگيري رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب در اين راستا اهميت جدي دارد و نسل جوان را بايد جذب كرد.
نماز عيد سعيد قربان با حضور هزاران نفر از شهروندان انديمشكي در مصلاي جمعه اين شهر اقامه شد.
7281/ 6037
خبرنگار:زهرا دهقان ** انتشار دهنده: عبدالحميد راجي