۲۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۳:۳۹
کد خبر: 82671189
T T
۰ نفر
محدوديت هاي ترافيكي راه هاي كشور در روزهاي  پاياني شهريور

تهران- ايرنا - مركز مديريت راه هاي كشور همزمان با پايان تعطيلات تابستان محدوديت هاي ترافيكي در مسيرهاي منتهي به پايتخت را اعلام كرد كه از 30 شهريور ماه(پنجشنبه) آغاز مي شود و تا ابتداي مهر ماه ادامه دارد.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا، بر اين اساس تردد انواع موتورسيكلت از امروز (چهارشنبه) تا دوم مهر در محورهاي كرج - چالوس، هراز، فيروزكوه، تهران - سمنان - مشهد و بالعكس ممنوع است، اما اين محدوديت براي تردد موتور سيكلت هاي انتظامي و امدادي براي انجام ماموريت هاي ضروري در مسير مجاز جريان ترافيك اعمال نمي شود.
همچنين در محور كندوان تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 روز جمعه (31 شهريور) تا 2 بامداد روز شنبه اول مهر ماه از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام مأموران پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 روز جمعه 31 شهريور تا 2 بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت كرج بصورت يكطرفه خواهد بود.
تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 تا 24 روز شنبه يكم مهر از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پليس راه درمحل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 18 تا 24 روز شنبه از مرزن آباد به سمت كرج بصورت يكطرفه خواهد بود.
در محور هراز تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 روز جمعه تا 1 بامداد روز شنبه اول مهر ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 16 روز جمعه تا 1 بامداد روز شنبه با اعلام ماموران پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از آب اسك به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت يكطرفه خواهد بود.
در مورد تردد وسايل نقليه سنگين به استثناء حاملان موادسوختي و يا فاسدشدني، تردد انواع تريلر ، كاميون و كاميونت از محور كرج - چالوس و بالعكس و تردد انواع تريلر در محور هراز كماكان ممنوع است.
تردد همه كاميون ها و كاميونت ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 تا 24 روز شنبه 29 شهريور و از ساعت 8 تا 24 روز پنجشنبه 30 شهريور و از ساعت 8 صبح روز جمعه 31 شهريور تا ساعت 1 بامداد روز شنبه يكم مهر و همچنين از ساعت هشت تا 24 روز شنبه از محور هراز ممنوع است.
در محور فيروزكوه نيز تردد انواع تريلر به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 تا 24 روز جمعه 31 شهريور از تهران به قائم شهر و بالعكس، ممنوع اعلام شده است.
همچنين در محور قديم رشت - قزوين و بالعكس، تردد همه تريلرها و كاميون ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 تا 24 روز پنجشنبه 30 مرداد و همچنين از ساعت 8 تا 24 روز جمعه 31 مرداد ممنوع است.
در محور آستارا - اردبيل و بالعكس، تردد انواع تريلرها و كاميون ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 8 تا 24 روز جمعه ممنوع اعلام شده است.
در محور قديم ساوه - همدان و بالعكس نيز تردد همه تريلرها و كاميون ها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 روز پنجشنبه تا ساعت 24 روز جمعه ممنوع بوده و مسير جايگزين آزادراه ساوه - همدان است.
در محور مشهد - قوچان - شيروان - بجنورد - آشخانه - جنگل گلستان - گلوگاه و بالعكس نيز بنا بر اعلام مركز مديريت راه هاي كشور تردد انواع تريلرها و كاميون ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 تا 24 روز پنجشنبه و همچنين از ساعت 6 تا 24 روز جمعه ممنوع است.
همچنين در محور مشهد - سبزوار و بالعكس، تردد انواع تريلرها و كاميون ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 تا 24 روز پنجشنبه و از ساعت 6 تا 24 روز جمعه و همچنين از ساعت 6 تا 14 روز شنبه ممنوع است.
در محور ايذه - دهدز - لردگان و بالعكس نيز تردد همه تريلرها و كاميون ها به استثناي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 روز پنجشنبه تا 24 روز جمعه ممنوع است و رانندگان بايد از مسير جايگزين محور اصفهان - اليگودرز - خرم آباد - انديمشك - خوزستان تردد كنند.

براي آگاهي از آخرين اخبار اقتصادي ايران و جهان با كانال اقتصادي ايرنا در تلگرام همراه شويد:
IRNAeco@
اقتصام **2025**1561**تنظيم: ليلا جودي**انتشار:مژگان توانا