۵ مهر ۱۳۹۶، ۱:۰۲
کد خبر: 82678563
T T
۰ نفر
هپكو و كاركنان آن سرمايه ارزشمندي براي شهر اراك و كشور هستند

اراك - ايرنا - نماينده مردم اراك، كميجان و خنداب در خانه ملت گفت: هپكو و كاركنان آن سرمايه ارزشمندي براي شهر اراك و كشور هستند و سازمان خصوصي سازي اجازه ندهد تا اين شركت در بلاتكليفي قرار داشته باشد.

به گزارش شامگاه سه شنبه ايرنا به نقل از پايگاه اطلاع رساني نماينده مردم اراك، كميجان و خنداب در خانه ملت، دكتر علي اكبر كريمي افزود: با عنايت به اينكه در ماه هاي گذشته با پيگيري هاي انجام شده براي تغيير سهامدار شركت هپكو، همه تلاش نمايندگان اراك به عنوان حامي صنعت و كارگران اين بود، كه سهامداري عهده دار اين شركت شود كه توانايي و اهليت لازم را به لحاظ مالي و مديريتي داشته باشد.
وي ادامه داد: در اين راستا با پيگيري هاي انجام شده با سازمان خصوصي سازي مالكيت سهام به شركت هيدرو اطلس ساوه واگذار شد.
نماينده مردم اراك، كميجان و خنداب در خانه ملت افزود: با توجه به اينكه در همان مقطع تمامي بررسي هاي لازم توسط سازمان خصوصي سازي در خصوص اهليت خريدار جديد به عمل آمد و اين امر نيز به نمايندگان اراك منتقل شد، انتظار است با توجه به اينكه اين روزها مدتي از قرارداد جديد گذشته، تعهدات خريدار مورد نظارت و ارزيابي دقيق سازمان خصوصي سازي قرار گيرد.
كريمي تصريح كرد: از سازمان خصوصي سازي انتظار داريم كه همانند سهامدار قبلي عمل نشود تا حقوق دولت، بيت المال و حقوق كارگران شركت هپكو تضييع نشود.
نماينده مردم اراك، كميجان و خنداب در خانه ملت افزود: انتظار ما در اين فضاي جديد اين است كه ارزيابي و نظارت با جديت اعمال شود و در صوررت لزوم اقدامات و برخوردهاي قانوني لازم در دستور قرار گيرد و شاهد تعيين تكليف شركت هپكو باشيم.
وي ادامه داد: سازمان خصوصي سازي به هيچ وجه نبايد اجازه دهد كه شركت هپكو در شرايط بلاتكليفي قرار داشته باشد و اميدواريم شاهد بهبود شرايط اين شركت باشيم.
كريمي ادامه داد: بي شك حمايت و مشاركت هاي كه از سوي مسئولان دولتي و نمايندگان مردم اراك، كميجان و خنداب در خانه ملت براي پيگيري هپكو انجام شده در راستاي تامين مصالح و منافع اين شركت به ويژه كارگران عزيز بوده است.
نماينده مردم اراك، كميجان و خنداب در خانه ملت افزود: شركت هپكو، كاركنان و كارگران آن بي شك سرمايه ارزشمندي براي شهر و كشور هستند و هر اقدامي كه بخواهد موضوع اشتغال صنعتي شهرمان را خدشه دار كند، مورد تاييد ما نيست.
استان مركزي هفت كرسي نمايندگي در خانه ملت دارد كه سهم اراك، كميجان و خنداب 2 كرسي است.
3017/3075/ خبرنگار: مصطفي مجللي *** انتشار دهنده: حسين مهدي زاده