قدرداني نماينده ولي فقيه در استان و استاندار زنجان از حضور پرشور مردم در مراسم سوگواري سالار شهيدان

زنجان - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه و استاندار زنجان در پيامي مشترك از حضور پرشور و عاشقانه مردم مومن و متدين اين استان در مراسم سوگواري سالار شهيدان و تلاش هاي برگزاركنندگان اين مراسم قدرداني كردند.

به گزارش ايرنا، آيت الله علي خاتمي و اسدالله درويش اميري در پيامي ضمن تسليت ايام سوگواري سرور و سالار شهيدان، از حضور پرشور و عاشقانه مردم مومن استان زنجان در مراسم مختلف اين ايام و نيز از تلاش ها و اقدامات صورت گرفته در زمينه انعكاس رسانه اي برنامه ها و برقراري نظم و امنيت آن قدرداني كردند.
متن پيام به اين شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحيم
آن هنگام كه بيرق هاي عزا در ماتم شهادت سرور و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين(ع) در سراسر عالم و در استان زنجان به عنوان پايتخت شور و شعور حسيني به اهتزاز درآمد، مردم مومن و متدين زنجان هم نوا با عاشقان حسيني با حضور پرشور خود در مساجد، تكايا و هيئت هاي عزاداري، شكوه و جلوه خاصي به اين مراسم بخشيدند.
لذا ضمن آرزوي قبولي عزاداري شيعيان جهان و ملت شريف ايران، از تمامي مردم استان زنجان براي حضور گسترده در مراسم سوگواري ماه محرم بويژه در روزهاي هشتم و يازدهم و همينطور تاسوعا و عاشورا قدرداني مي نماييم.
همچنين از تلاش هاي صدا و سيماي مركز استان در انعكاس اين شور و شعور حسيني از شبكه هاي مختلف داخلي و خارجي تقدير نموده و از اقدامات تمامي برگزاركنندگان اين مراسم بخصوص نيروي محترم انتظامي استان زنجان و راهنمايي و رانندگي و اعضاي شوراي تامين استان در برقراري نظم و امنيت مراسم عزاداري و دسته هاي عظيم حسينيه و زينبيه اعظم زنجان و همچنين نيروهاي خدوم و زحمتكش شهرداري، پرسنل امدادي هلال احمر و سازمان حمل و نقل و پايانه هاي استان سپاسگذاريم.
اميد است زحمات همه تلاشگران نزد خداوند متعال و حضرت اباعبدالله الحسين (عليه السلام) ماجور باشد.
علي خاتمي
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان

اسدالله درويش اميري
استاندار زنجان

به گزارش ايرنا، برگزاري آيين هاي پرشكوه سوگواري و عزاداري در ايام محرم در زنجان، اين ديار را به پايتخت شور و شعور حسيني شهره كرده است. مهمانان و مسافران زيادي از اقصي نقاط كشور در روزهاي هشتم و يازدهم ماه محرم به زنجان مي آيند تا خود را به قافله عزاداري ساده و در عين حال پرشكوه حسينيه اعظم و زينبيه اعظم برسانند.
7312/8068
دريافت: حسن اكبري** انتشار دهنده: اسماعيل جهانبخش