۱۴ مهر ۱۳۹۶، ۱۴:۵۴
کد خبر: 82686903
T T
۰ نفر
امام جمعه ایذه:حادثه قتل عام در آمریكا نتیجه حمایت این كشور از تروریست هاست

ایذه - ایرنا - امام جمعه ایذه با اشاره به حادثه اخیر قتل عام در آمریكا گفت: آمریكا و سایر حامیان تروریست‌ باید منتظر عواقب بدتر تروریست پروری خود باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام سیدكمال موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ایذه در مصلای امام خمینی (ره) این شهر حمایت از گروه‌های تروریستی مانند داعش ، طالبان و النصره را برای ناامن كردن خارج از مرزهای كشور از سوی دشمنان به سركردگی آمریكا دانست و تصریح كرد: تجهیز صدام در جنگ هشت ساله نیز به همین دلیل از سوی آمریكا انجام شد.
خطیب جمعه ایذه گفت: یك نفر در آمریكا با اسلحه‌ 60 نفر را به قتل رساند و بیش از 500 نفر را نیز مجروح و مصدوم كرد ، اگر این فرد از عناصر داعش باشد اكنون باید حامیان تروریست‌ منتظر عواقب كارهای خود باشند.
وی افزود: اگر این فرد ارتباطی با داعش نداشته باشد ، مردم آمریكا و در راس آنها رییس‌جمهور این كشور باید این حادثه را ناشی از فرهنگ منحط و غلط خود قلمداد كند.
امام جمعه ایذه در بخش دیگری از خطبه ها با بیان اینكه نارضایتی عمومی باعث سلب امنیت می‌شود و نارضایتی در بخش‌های اشتغال و تولید باعث ایجاد فقر و فلاكت می‌شود، این عوامل نارضایتی و در ادامه ناامنی به وجود می‌آورد.
وی با اشاره به نقش نیروی انتظامی در امنیت جامعه اظهار كرد: امنیت برای جامعه مانند اكسیژن است و ایجاد این امنیت نیز به عهده نیروی انتظامی است، دشمن از قدیم به دنبال براندازی نظام به وسیله ناامنی بوده است ، امنیت دو بعد خارجی و داخلی دارد كه دشمن در هر 2 بخش فعال است.
امام جمعه ایذه در بخش دیگری از سخنان خود از مردم این شهر برای برگزاری پرشور عزاداری دهه اول محرم تشكر كرد و افزود: عزاداری در برخی شهرهای مذهبی تا اربعین ادامه دارد این باید برای همه سرمشق باشد، مردم سعی كنند مجالس روضه خوانی خانگی برگزار كنند تا ضمن عزاداری برای سیدالشهدا، فرهنگ شهادت و شهامت را به فرزندان خود بیاموزیم.
6068/
خبرنگار: ** انتشار:محمدعلی فریدپناه