۱۸ مهر ۱۳۹۶، ۱۹:۵۴
کد خبر: 82691831
T T
۰ نفر
كشف 62 كيلوگرم ترياك از يك خودرو پرايد در قطور خوي

اروميه- ايرنا- فرمانده انتظامي خوي گفت: ماموران انتظامي اين شهرستان در بازرسي از خودرو پرايد توقيفي در قطور، 62 كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك كه به طرز ماهرانه‌اي در صندوق عقب خودرو جاسازي شده بود، كشف و ضبط كردند.

به گزارش ايرنا، سرهنگ بيت‌الله پاشايي روز سه شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگاران افزود: پس از كسب خبري مبني بر اينكه يك محموله بزرگ از مواد مخدر توسط يك دستگاه پرايد به قصد عبور از اروميه به اين سمت در حال حركت است، موضوع در دستور كار ماموران انتظامي قرار گرفت.
وي اضافه كرد: ماموران با استفاده از شگردهاي پليسي و در يك عمليات غافلگيرانه، اين خودرو را در ورودي شهر قطور توقيف كرده و مورد بازرسي قرار دادند.
وي با بيان اينكه در اين راستا يك نفر متهم دستگير و براي سير مراحل قانوني تحويل مقام قضايي شد، اظهار كرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر با حساسيت قابل توجهي در شهرستان مرزي خوي انجام مي شود.
فرمانده انتظامي خوي با اشاره به توقيف يك دستگاه خودرو به خاطر قاچاق كالا در اين شهرستان افزود: در بازرسي‌ از اين خودرو، 415 ثوب البسه قاچاق به ارزش 700 ميليون ريال كشف و يك نفر متهم در اين راستا دستگير و تحويل مراجع قضايي شد.
سرهنگ پاشايي از توقيف يك دستگاه اتوبوس در ايستگاه ائواوغلي خوي خبر داد و اظهار كرد: از اين اتوبوس نيز 303 ثوب البسه قاچاق به ارزش 360 ميليون ريال كشف شده است.
به گزارش ايرنا به نقل از فرمانده انتظامي آذربايجان غربي مقابله با سرقت، مقابله با كالاي قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاري ها و بد اخلاقي هاي اجتماعي و كاهش تصادف ها از اولويت هاي پنج گانه نيروي انتظامي اين استان در سال جاري است.
7133/2093**خبرنگار: سعيد فرجي**منتشر كننده: صابر چهرقاني