۲۱ مهر ۱۳۹۶، ۱۳:۴۹
کد خبر: 82694349
T T
۰ نفر
امام جمعه مهريز: ملت و دولت ايران تسليم بدعهدي هاي آمريكا نخواهند شد

يزد - ايرنا - امام جمعه مهريز گفت: دولت و ملت ايران كه پيرو ولي فقيه هستند، هرگز تسليم عهد شكني هاي مستمر آمريكايي ها نخواهند شد و همچنان با همدلي بر اصول خود پافشاري خواهند كرد.

حجت الاسلام عبدالرضا محي الديني امروز در خطبه هاي نمازجمعه مهريز با اشاره به سخنان و مواضع غيراصولي دونالد ترامپ رئيس جمهوري ايالات متحده آمريكا عليه ايران اشاره كرد و با محكوم كردن آن افزود: دولت آمريكا و حاميان آنها در منطقه فقط به دنبال منافع خود هستند.
وي ادامه داد: اگر تاريخ 38 ساله انقلاب اسلامي مورد بررسي قرار گيرد به خوبي توطئه ها ، بدعهدي ها و دشمني هاي آمريكا و حاميان آنها عليه انقلاب اسلامي و ملت ايران مشخص است.
خطيب جمعه مهريز در ادامه به نقش سپاه در دفاع از نظام و دستاوردهاي انقلاب اسلامي اشاره كرد و يادآور شد: سپاه پاسداران مظهر دفاع ملت شجاع ايران اسلامي از آرمان هاي بلند خويش و همچنان دژ تسخير ناپذير ملت و زينت كشور است.
محي الديني اظهار كرد: سپاه در زمان حضرت امام راحل (ره) چنان در راه نجات ميهن اسلامي ايستادگي كرد كه مفتخر به مدال اگر سپاه نبود كشور هم نبود شد و در سال هاي كنوني آنچنان در راه خدا مجاهدت كرده كه باعث نفرت كفار شده است.
وي تصريح كرد: مجاهدت مخلصانه و ايستادگي در راه انقلاب اسلامي باعث شده است تا دشمن در اقدام هاي اخير خود دست به جنوني دوباره زده و تصور كند كه با تهديد و فشار مي تواند مردمان مجاهد ايران اسلامي را عقب براند.
امام جمعه مهريز تاكيد كرد: شيطان بزرگ اكنون با عهد شكني آشكار و بي شرمانه در برجام و تلاش خائنانه اش در به شكست كشيدن آن، ماهيت پليد خود را يك بار ديگر روشن ساخته و به بهانه هاي واهي به دنبال افزايش تحريم ها عليه ملت ايران و تشديد فشار بر مردم ايران است.
محي الديني تصريح كرد: دستگاه ديپلماسي كشور ما بايد جواب دندان شكني به مواضع خصمانه آمريكا عليه برجام و ملت ايران بدهد كه ديگر نخواهند با برجام بازي بكنند.
مركز شهرستان مهريز در 30 كيلومتري جنوب شهر يزد قرار دارد.
7541/2047* خبرنگار:ندا سبحان زاده**انتشار - عباسقلي اشكورجيري